Gå til innhold

Hvilket merke er best?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Puffy_*
Skrevet

Hei! Jeg har av forskjellige grunner vurdert å BEGYNNE å røyke, men jeg har ikke så mye peiling på pris og merker. For en kjekk, passe høy, mørk atletisk mann, hvilket sigarettmerke passer best? Er det noen som kan gi meg noen tips om pris pr. år og litt imagelektyre? OBS, no rullings please, det er for ekkelt..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg ønsker ikke å reklamere for tobakksprodukter.

KG-moderatorene bør være på vakt i denne tråden, for i følge norsk lov er også snikreklame forbudt, både for alkohol og tobakk, i dette landet.

Gjest Fruktfat
Skrevet

i blant annet svinesund og charlottenberg har de noen aldeles nydelig sigaretter merket "sjokolade", disse anbefaler jeg.

faren for å bli avhengig er jo der, men pytt, pytt.

Gjest Piper
Skrevet (endret)
Røyking er for idioter

Jo takk skal du ha

Til trådstarter: Forstår virkelig ikke at du ønsker å begynne å røyke, for alle vet jo faren med det.

Endret av Piper
Gjest Gjest_Puffy_*
Skrevet

Ja, røyk er utrolig dust, og mange vil kanskje si at jeg er dust som begynner med sigg når jeg ikke lenger er drittunge, men i midten av 20 åra. Dem om det. Jeg vet nok om hva jeg utsetter meg for, at jeg risikerer å måtte amputere pga røykerbein, og at risikoen for både small-cell og non-small cell lungekreft øker innmari. Men jeg har tenkt å dra en Hemingway når jeg blir litt eldre allikevel, så det driter jeg i for å si det litt vulgært.

Jeg legger vekt på stil, og vil gjerne høre hvilke merker dere synes er best for en tøff, litt herja, spesiell mann. Det kan da umulig være forbudt? Diskuteres jo mye annet som har med merker å gjøre her, framfor alt forskjellige velværeprodukter, cerazette o.l.

Gjest Piper
Skrevet

Beklager, men du høres patetisk ut :roll:

Gjest Gjest
Skrevet

Fortell meg noe jeg ikke allerede vet... ;)

Tilbake til spm?

Gjest Gjest
Skrevet

Pall Mall uten filter burde vel passe for umodne menn med dødsønsker?

Gjest Gjest
Skrevet

Hva synes dere om Lucky Strike? Alltid synes at det merket ser fett ut.

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, røyk er utrolig dust, og mange vil kanskje si at jeg er dust som begynner med sigg når jeg ikke lenger er drittunge, men i midten av 20 åra. Dem om det. Jeg vet nok om hva jeg utsetter meg for, at jeg risikerer å måtte amputere pga røykerbein, og at risikoen for både small-cell og non-small cell lungekreft øker innmari. Men jeg har tenkt å dra en Hemingway når jeg blir litt eldre allikevel, så det driter jeg i for å si det litt vulgært.

Jeg legger vekt på stil, og vil gjerne høre hvilke merker dere synes er best for en tøff, litt herja, spesiell mann. Det kan da umulig være forbudt? Diskuteres jo mye annet som har med merker å gjøre her, framfor alt forskjellige velværeprodukter, cerazette o.l.

Hvis du er i midten av tyveårene, og ønsker å begynne, vet du vel selv hva du kan begynne med? Snikreklame for dette helseskadelige produktet er forbudt. Synd at du ønsker å ødelegge din helse på den måten.

Skrevet

He he.

Skrevet

heh...

folk "reklamerer" jo for både det ene og det andre her inne, av både "skjønnhetsprodukter" og plastisk kirurgi, så jeg ser ikke helt hva som er verre med tobakk.

før øvrig er rullings best og billigast.

Gjest Gjest_Puffy_*
Skrevet

Nei, rullings er skikkelig harry. Hadde sikkert passet bra til deg og sosiolekten din, men jeg ønsker å røyke noe med litt stil. Akkurat som jenter ser på skoene og kan skue hunden på hårene, skal folk kunne se at jeg har god smak når jeg røyker.

Ettersom røykere blir så trofaste til merkene sine, ønsker jeg å begynne med det kuleste merket med en gang. Jeg kan f.eks ikke fordra Gauloises merket. Prisforskjell kommer også inn i bildet.l

Til denne bedrevitende gjesten her inne: anmeld meg for lovbrudd du, din DUST. Det er da klart en må få lov til å diskutere forbrukerspm. Og jeg jobber da ikke for et tobakkfirma, så habiliteten burde det ikke være noe i veien med. Dette er ikke en fysisk helse/skadevirkning-tråd, de finnes det nok av allerede, så ta argumentene dine med deg og dra til helvete.

Skrevet

Den var det snert over gitt.

Gjest Gjest_Puffy_*
Skrevet

Okay, nok tomprat. Etter å ha fått så mange seriøse tilbakemeldinger her, gikk jeg å kjøpte meg litt forskjellig. Så får vi se hva som er best. Thanks for nothing.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet (endret)

Kom med en utfyllende anmeldelse når du er ferdig da. :ler:

Jeg skal også begynne å røyke, 26 år gammel, kun for å irritere hønene her inne.

Endret av Slangen
Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
heh...

folk "reklamerer" jo for både det ene og det andre her inne, av både "skjønnhetsprodukter" og plastisk kirurgi, så jeg ser ikke helt hva som er verre med tobakk.

før øvrig er rullings best og billigast.

En av få gangene jeg synes du har et godt poeng. Slankedagbøkene her kan også føre til noe alvorlig.

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg legger vekt på stil

Hvis du er opptatt av stil så er det ihvertall IKKE stilig å røyke.

:ler:

Skrevet

Den tøffeste røyken for menn er, etter min mening, helt klart Teddy.

Ved hvert trekk av en Teddy vokser håret på brystet 1 cm samt at testosteronnivået øker med 10 %.

Den leveres kun uten filter, i myk pakke og var valget til både vår forrige og nåværende konge. Det er vel ikke den røyken som øker den antatte levealderen mest, men så er det jo heller ikke derfor man røyker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...