Pusen Skrevet 9. desember 2002 #1 Del Skrevet 9. desember 2002 Kan noen fortelle meg litt om dette her....? :oops: Er i fast forhold og har vært det snart et år. Har lest litt om det og viruset kan ligge ganske lenge i kroppen så det betyr ikke nødvendigvis utroskap. Det jeg har lest er at det er hvite eller lyserosa vorter, men mine er vanlig hudfargede. Ikke noe særlig blomkålaktig, en fire-fem stykker plassert omkring. Synes dette er svært ekkelt. Vil nesten ikke ha noen form for sex da jeg føler meg stygg og utiltrekkende der nede..... Hjelp meg.....? Jeg skal ta kontakt med gynekolog, men om noen har erfaring med dette; del det med meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-79 Skrevet 9. desember 2002 #2 Del Skrevet 9. desember 2002 Kjønnsvorter er ganske vanlig og helt ufarlig, bare slik at det er sagt. Vortene kan variere mye i både størrelse og form, dvs. de kan være blomkålaktige, men også nesten helt flate. Vanlig behandling er at legen pensler på et middel som du skal ha på i et par timer (legen vurderer hvor lenge), dersom dette ikke hjelper kan de evt. bruke laser. Vortene vil som regel forsvinne etter en stund, noen får stadig residiv, mens andre blir kvitt de "for godt". Det du bør vite er at dersom det er vorter du har så er det STOR sannsynlighet for at også din partner har dette viruset i kroppen, selv om han kanskje ikke har synlige vorter. Vil anbefale deg å ta kontakt med en spesialist avdeling for slike sykdommer, de har en slik avdeling på Haukeland sykehus (poliklinikk for seksuelt overførte sykdommer, SOS) ellers er det en slik avdeling i Oslo også. Både undersøkelse og behandling er da gratis. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå