Gå til innhold

Telt/parasoll til baby på strand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at det visstnok skal finnes et slags telt/parasoll system som babyen kan ligge under når en er på stranda eller lignende. Noen vet om det finnes, og eventuelt hvor man kan få tak i det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Fruktfat
Skrevet

ja, det finnes strandtelt, men vet dessverre ikke hvor du får kjøpt.

Gjest Gjest1
Skrevet

Jeg tror jeg så noe sånt på Jysk da jeg var der sist.

Gjest Fruktfat
Skrevet

ja, jysk var det nok jeg så det! (reklame i posten for ikke lenge siden)

Skrevet

Jeg har sett det på Plantasjen også.

Vi fikk et som mamma hadde kjøpt i syden. Veldig kjekt å ha i hagen siden det er lite skygge der midt på dagen.

Skrevet

Vi kjøpte vel et på jysk til jenta vår men det ble lite brukt!

Jenta vår er født i november, så hun var 7 mnd da sommeren startet.. Hun lå ikke rolig under noe telt i skyggen! :sur: Krabbet/ rullet rundt i hele hagen...

men hvis barnet ditt fortsatt er lite og ligger stille er det sikkert en god investering! ;)

Gjest Gjest
Skrevet

På Toys 'r' Us hadde de i fjor hvertfall!

Skrevet

Var og forhørte meg på en Jysk butikk i dag, men de hadde visst ikke noe sånt der.. Dere som har kjøpt det på Jysk- husker dere hvor mye det kostet?

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som veit noe om kvaliteten på disse?

Kjøper ikke noe sånt til sønnen min hvis det likevel ikke gir ham den nødvendige beskyttelsen. Se på den undersøkelsen her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=281604

Har tenkt å sjekke med forbrukerrådet/tv2 hjelper deg eller noe sånt, om det finnes noen norske tester på slike telt.

• 3 år senere...
Gjest sirin
Skrevet

BRIOR!!!!!strandseng med uv beskyttelse...299!

Skrevet

Briokatalogen reklamerte med at de har ett strandtelt til 149,- for få dager siden.

Skrevet

De har dem på tilbud på barnas hus nå. Du ser dem på forsiden av nettsidene deres.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi hadde et sån til vår på 8 mndr da vi var i "syden". Helt ubruekelig, ikke teltet, men konseptet for den alderen. Altfor mye krabbing og rulling og sånn og skulle han sove var det best i vognen. Vi hadde stor sportsvogn med gjennomlufting som kan legges helt ned.

Skrevet (endret)

Samsonite har en fin kombi! Reiseseng/strandtelt :Nikke:

Sun and sleep

Flere plasser en kan kjøpe den i utlandet... De har en lignende på babyplaneten.no,men vet ikke om de har en med solbesyttelse :)

Endret av ¤Linda¤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...