Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor ofte tilbringer du tid med kjæresten din per uke?

Dette spørsmålet gjelder de som ikke bor sammen.

Ta også med hvor lenge du har vært sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og kjæresten min har vært sammen i straks to år. Nå for tiden er vi sammen ca 4-6 dager i uka. Som regel nesten hver dag. Kanskje litt mye men...er jo så koselig å : D

Vi er som regel mindre sammen høst/ vinter fordi da har jeg mye skole arbeid og han har skole i tillegg til full innebandy seson med mye reising. Så da blir det jo en del mindre :)

Gjest Gjest
Skrevet

Vi er samboere og til tider er det eneste vi gjør sammen å sove....

Skrevet

Jeg og typen har vært sammen i 10 mnd nå.

Vi er med hverandre så å so hverdag og hele helgen. Sånn ca fra jeg står opp til eg må jemm å legge meg ( i helgene)

Eg begynner å synse at vi er for mye med hverandre, så eg sga prøve å være mer med mine venner

Skrevet

Vi har vært sammen i en måned :sjenert: .

Så vi prøver å tilbringe så mye tid sammen som mulig. Det er vel slik det er i starten. Ganske intenst. Så mange kvelder/netter, helg osv.

Men tar oss tid til å gå ut på byen eller møte venner hver for oss også. (Selv om vi da naturligvis må sørge for å møtes etterpå... :ler: )

Gjest splæsj
Skrevet

singel nå, men da jeg har hatt kjæreste har vi vært sammen 2- 3 dager i uka. Jeg fikser bare ikke å være sammen "hele tiden".

Skrevet

Jeg er i et avstandsforhold for tiden så vi ser hverandre sjeldent, kanskje en gang i løpet av to måneder. Vi har vært sammen i tre måneder nå og har sett hverandre i påsken + at han kommer ned hit til helgen. Til høsten flytter jeg derimot til dit hvor han bor for å gå på skole, så da kommer vi nok til å se hverandre mer.

Gjest Meteora
Skrevet

Har vært sammen med kjæresten i litt over 1 år nå :hjerte:

Ser han ca. 2-3 dager i uka, som oftest i helgene. Bor på hver vår side av byen, og går på forskjellige skoler. Blir selvfølgelig mer tid når det er fri og ferier.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg foretrekker å treffe en kjæreste rundt 3 ganger i uka. En av grunnene til at jeg er kronisk singel er vel det at mannfolk ofte vil at vi skal henge sammen 24/7, noe som gjør at jeg fort blir lei. De forholdene (hvis man kan kalle dem det) som har vart lengst for meg er vel de hvor vi har hatt mindre kontakt enn hva som kanskje er normalt for par.

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i litt over to år. Vi er bare sammen i helgene siden han er i militæret.

Gjest Gjest
Skrevet

Sammen i 3 år, og er sammen (i samme leilighet) hele tiden unntatt de 9-10 timene han er på jobb...

• 2 år senere...
Gjest Gjest_Tale_*
Skrevet

Jeg og kjæresten har vert sammen i 8 mnd nå, og vi er sammen hver dag på skolen og de dagene vi jobber.

Utenom dette er det 1-2 ukedager og/eller 1-2 helgedager.

Syns dette blir mye til tider, og savner ofte tid med venninner, men det er så deilig å kunne slappe helt av og være virkelig seg selv med kjæresten også :-)

Skrevet

Vi er sammen på kveldene/nettene i hælja, og kanskje en kveld eller natt i uka. Vi er begge studenter med mye å gjøre.

Skrevet (endret)

Vi har vært sammen i litt over 2 mnd. Siden han og jeg studerer lang fra hverandre, blir det til at vi ikke får sett hverandre hver uke. Nå skal det sies, vi har reist så mye vi kan til hverandre, så lenge det har latt seg gjøre og ikke kræsjet med studier og jobb. Når vi endelig får tid sammen er det gjerne over en lengre periode og gjerne flere dager av gangen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest Betty89
Skrevet

Jeg har vært sammen med min kjære i nesten 3 år. Når vi gikk på vidergående var vi med hverandre 6 av 7 dager i uka. Nå går vi på høyskole å tilbringer 4-5 av 7 dager sammen i uka. :klemmer:

Skrevet

Jeg og typen har vært sammen i et år. Vi bor ikke sammen og sees som regel i helgene.. For det meste hver helg.. men av og til bare 1-2 ganger i måneden..

Skrevet

Vært sammen ca 10 mnd. 4 uker siden jeg har sett han nå, før det var det 8 uker. Det er 60 mil mellom oss, og det er helt forjævlig å se han så sjelden.

Skrevet

Av og til ser vi hverandre hver uke, av og til går det en og en halv uke mellom hver gang, og hvis vi er heldige så får vi til to ganger på en uke.

Skrevet

Før, da jeg bodde med to venner, så var jeg "mye" sammen med kjæresten. annenhver dag, og overnattet hos ham 3-4-5 ganger i uken.

Nå bor jeg på hybel uten vennene mine, og vi møtes sjeldnere, og jeg synes faktisk det er deilig. Jeg liker å tilbringe tid med venner, og kjæresten min og meg trives.

Vi møtes vel 2-5 ganger i uken. Men de gangene vi møtes, så passer vi alltid på å finne på noe, lage mat, eller se en film, eller gå tur eller shoppe eller lignende. Sitter liksom ikke i sofaen og ser på The Simpsons..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...