Gå til innhold

Kaniner på Gressholmen?

Fremhevede innlegg

Gjest Kaninglad
Skrevet

Er det fremdeles mange kaniner på Gressholmen? Såpass mange at det er sannsynlig at man får kontakt med noen og at det derfor er verdt å ta med en pose gulrøtter på tur dit?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest 0
Skrevet

oi, hvorfor har jeg aldri dratt dit??

Gjest gjest1
Skrevet

Men jeg tror ikke de skal mates.

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi var der i fjor på tur. Det er ikke så mange kaniner der ute lenger, de hadde en opprensking der ute året før pga innavl og noe greier. Vi så en kanin men det var også alt.

Skrevet
Vi var der i fjor på tur. Det er ikke så mange kaniner der ute lenger, de hadde en opprensking der ute året før pga innavl og noe greier. Vi så en kanin men det var også alt.

Jeg var der i fjor og så mange kaniner. Det var vel i juni-juli, tenker jeg, når ungene begynner å bli litt store.

Gjest gjest1
Skrevet

Selv om de skøt mange av kaninene, spesielt etter at først den ene, så den andre rovfuglen, den fredede hubroen, forsvant derfra, så måtte det en forvaltning som dugde til, og det er naturlig?

Gjest Gjest
Skrevet

Det er mange kaniner på Gressholmen. Var der for tre uker siden og så mange, spesielt unger.

Gjest Miloine
Skrevet

Ja, det er det. Det var foresten på Gressholmen jeg traff samboeren min for første gang ;)

Skrevet
oi, hvorfor har jeg aldri dratt dit??

Fordi det er der alle de nakne menneskene er om sommern! :ler:

Skrevet
Fordi det er der alle de nakne menneskene er om sommern!  :ler:

hmm..hvorfor har da aldri jeg dratt dit ?

:ler:

Gjest kattus
Skrevet
Fordi det er der alle de nakne menneskene er om sommern!  :ler:

Nakne mennesker er da stas! :)

Skrevet
Nakne mennesker er da stas! :)

Ikke de jeg så da jeg var der! De hadde passer hundre! Det er jeg sikker på! :overrasket:

Greit nok at vi alle skal bli sånn når vi blir gamle, men må man vandre rundt naken da? Visse ting skal bare ikke henge og slenge!!! :eeeh::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...