Gå til innhold

Hva hører dagens ungdom på?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dere som har jente® i alderen 16-20, hva hører de på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er musikk det er snakk om..så er jeg veldig gla i Celine Dion, jeg er 18!

Men går også en del i popmusikk...

Gjest marthepia
Skrevet

Jeg er 20 år. Jeg hører egentlig på det meste. Ikke country, opera, gammeldans o.l. Jeg er en dansløve så jeg liker de sangene der man kan danse/shake litt :ler: Så shakira er en stor favoritt :)

Gjest Gjest
Skrevet

Eksempel på musikk ungdommer liker:

Elvira Nicolaisen, Basshunter, Pussycat Dolls, Mira Craig, Maria Mena, Marit Larsen, Kaizers Orchestra, DumDum Boys, The Clash, Johndoe, Madonna, 50 cent, Kiss, Ralph Myers, Surferosa, Gåte, Lumsk, Briskeby, Turboneger, Ravi, Svein Krogstad, ABBA, Kelly Clarkson, Kurt Nilsen, Dimmu Borgir, Satyricon, Lene Nystrøm, The Beatles, Rolling Stones, Metallica.

De uthevede er det mange som hører på nå, men smaken til folk er veldig, veldig forskjellig!

Skrevet
Eksempel på musikk ungdommer liker:

Elvira Nicolaisen, Basshunter, Pussycat Dolls, Mira Craig, Maria Mena, Marit Larsen, Kaizers Orchestra, DumDum Boys, The Clash, Johndoe, Madonna, 50 cent, Kiss, Ralph Myers, Surferosa, Gåte, Lumsk, Briskeby, Turboneger, Ravi, Svein Krogstad, ABBA, Kelly Clarkson, Kurt Nilsen, Dimmu Borgir, Satyricon, Lene Nystrøm, The Beatles, Rolling Stones, Metallica.

De uthevede er det mange som hører på nå, men smaken til folk er veldig, veldig forskjellig!

Svein Krogstad? Seriøst??? :overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet
Svein Krogstad? Seriøst??? :overrasket:

ta en titt på vg-lista. er vel mer enda yngre folk som hører på Svein... Og grandiosasangen..

:ler:

Skrevet
ta en titt på vg-lista. er vel mer enda yngre folk som hører på Svein... Og grandiosasangen..

:ler:

Må være jeg som er gammel og ikke følger med! :ler:

Men Svein? Fra Hotell Cæsar? Jeg er sjokkert...

Gjest Gjest
Skrevet

Vi hører på Svein Krogstad og "Med på alt", den er skikkelig digg! :klappe::klappe::Nikke:

Gjest Gjest
Skrevet

ELvira Nickolaisen

Ravi & DJ Løv

Carola

Klovner i kamp

Timbuktu

Shakira

Kelly Clarkson

+ + + Ta en titt på VG lista

Mc music og absolute music cd'ene har ofte alle de hotteste låtene samlet :)

Gjest Lise-Lotte
Skrevet

Jeg har gutter på 15 og 20. Spesielt eldstemann hører mye på musikk, da går det i tecno, rap og metal ... Tror nok at musikksmaken varierer like mye fra jente til jente som fra jente til gutt ... Det er i det hele tatt veldig individuelt.

Skrevet

Jeg er jente på 18. Hører på Black Sabbath, Alice Cooper, Mayhem, Burzum, The Doors, Jokke og Valentinerne, Guns N Roses, Ramones, Kiss, Gorgoroth, Nick Cave.. osv

Tror det er ganske så individuelt, jah

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er 20. Har skrevet lista et annet sted så jeg bare kopierer det som ligger på min data for tida og jeg hører på jevnlig :)

At the drive-in

Cloroform

Faith no more

Fantomas

Franz Ferdinand

Kaizers Orchestra

Kaada

Led Zeppelin

Mr Bungle

Peeping Tom

Primus

The Cure

The Mars Volta

Tomahawk

Skrevet
Jeg er jente på 18. Hører på Black Sabbath, Alice Cooper, Mayhem, Burzum, The Doors, Jokke og Valentinerne, Guns N Roses, Ramones, Kiss, Gorgoroth, Nick Cave.. osv

Tror det er ganske så individuelt, jah

Der har vi fasiten på meget god musikksmak! :klappe:

Skrevet

Det viktigste må vel være om personen har en helt spesiell preferanse. En skikkelig rocker, vil neppe høre på Kelly Clarkson, mens en som ikke har noen veldig spesiell smak, hører sikkert på det meste som ligger på listene for øyeblikket. Hør på P3; der får du sikkert noen tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...