Gå til innhold

Ri gutten

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Som mann må jeg si at det ikke er veldig spennende at hun sitter der og gynger. Hvis det skal bli orntli godt med mye friksjon må hun faktisk bevege hele hoftepartiet opp og ned. Det er veldig opphissende å se på også at den går inn og ut. Da må hun vel trene litt for å kunne holde på en stund...  :)

Akkurat som min mann sier :)

Det beste er når jeg sitter på huk og han selv hjelper til med å holde meg "oppe." Da blir det mye friksjon pluss at han nyter synet ;)

Å sitte der å gynge er kjedelig for oss begge. Det dumme er at det er sinnsykt tungt å sitte på huk, så det varer ikke så lenge i den stillingen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

...vi liker varianten hvor jeg sitter oppå med ryggen til ham, gjerne mens han sitter litt oppreist... Eventuelt at jeg lener meg bakover og holder meg på brystkassen hans mens han "jobber". Kommer fort i den stillingen. Dessuten er det lett for både ham og meg å stimulere klitten samtidig.

IdaCra

Gjest Gjest
Skrevet
Sitt på knærne, eller sett ham på en stol (stol er en vinner). Å sitte på huk er drepen (gøy i to minutter, deretter bare slitsomt). Det er dessuten vanskeligere å kontrollere bevegelsene nøyaktig når man sitter på huk.

Skulle også til å foreslå stol. Bruk en uten armlener, og kos dere uten vonde knær og alt annet!

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av Freckles
Skrevet (endret)

Sitter på knærne, og beveger hele hoftepartiet. Gjerne i sirkel samtidig som opp og ned. Virker som gutta liker det......og jeg også....... :sjarmor:

Endret av Festus
Gjest Gjest
Skrevet
Som mann må jeg si at det ikke er veldig spennende at hun sitter der og gynger. Hvis det skal bli orntli godt med mye friksjon må hun faktisk bevege hele hoftepartiet opp og ned. Det er veldig opphissende å se på også at den går inn og ut. Da må hun vel trene litt for å kunne holde på en stund...  :)

Ligger du der som en mjølsekk du'a?

Gjest Gjest
Skrevet

Det virker på meg som om noen ikke tror det er mulig å få både friksjon og tempo når hun står på knærne?? :overrasket:

Et par som er "samknullet" kan få et sabla race av den stillingen. Hvis hun jokker godt med hoftepartiet og han støter i mot, så tar det ikke lang tid. Hun får dessuten mye mer stimulering av klitoris i den stillingen.

Skrevet (endret)

Det der med å ri er ingen vinner for kvinner. Jeg har enda til gode å møte ei dame som har fått det til på en akseptabel måte. Det starter ofte helt greit med noen lange drag opp og ned, men etter det blir det bare sorgen. Hun blir gjerne fort sliten og det føles mest som om hun bruker meg og senga som et hoppeslott med lite luft i. Det verste er allikevel når de blir enda mer slitne og begynner å ruge frem og tilbake. Beveger hoftepartiet sitt frem mot hodet mitt og bakover mot tærne. Herr Penis er ikke laget for å bli bøyd den veien og han setter ikke pris på det. Da må man som mann være sitt ansvar bevist og ta over styringen.

Endret av Dr.Ittsekk
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet
Det der med å ri er ingen vinner for kvinner. Jeg har enda til gode å møte ei dame som har fått det til på en akseptabel måte. Det starter ofte helt greit med noen lange drag opp og ned, men etter det blir det bare sorgen. Hun blir gjerne fort sliten og det føles mest som om hun bruker meg å senga som et hoppeslott med lite luft i. Det verste er allikevel når de blir enda mer slitne og begynner å ruge frem og tilbake. Beveger hoftepartiet sitt frem mot hodet mitt og bakover mot tærne. Herr Penis er ikke laget for å bli bøyd den veien og han setter ikke pris på det. Da må man som mann være sitt ansvar bevist og ta over styringen.

Haha, veldig bra! :grine2:

Gjest Jente18
Skrevet

Jeg er veldig god trent, noe som ikke akkurat gjør det å ri til noe problem. Blir ikke sliten i hverken legger eller lår, selvom det selvsagt kan være heseblesende når tempoet virkelig øker. Kjæresten min liker å støte i mot, noe som jeg forøvrig synes er et must om man skal få max ut av "ridestillinger". Finner man den riktige rytmen kan det bli riktig så bra ;) Men, det krever litt trening og samspill.

Liker best å sitte med ansiktet mot han, mens han digger det når jeg snur ryggen til..

Gjest Gjest
Skrevet
Rett?

KLan ikke folk få ha sex slik de vil? Her i huset varierer vi, deriblant med riing henholdsvis på knærne og huk, alt ettersom.

jeg sitter av og til på huk å rir. det er jo minst like godt som den "vanlige" metoden

Skrevet

Eg e ganske nye i det spillet eg og. Så eg tar gjerne imot noen tips jeg også

Gjest Gjest
Skrevet

I prinsippet kan man vel ri slik at man får maks nytelse uten at det er for slitsomt?

Da blir det som regel godt for han og, og man styrer jo klitoris-gniingen aller best når man rir?

Skrevet
I prinsippet kan man vel ri slik at man får maks nytelse uten at det er for slitsomt?

Da blir det som regel godt for han og, og man styrer jo klitoris-gniingen aller best når man rir?

Helt klart! Derfor jeg liker det så godt! :sjarmor: Er av den typen som ikke helt fikk tilbake seksuallivet etter fødselen, så nå klarer jeg bare å komme én gang, og da ved stimuli av klitoris. Ridning er derfor en gren min sexpartner må like!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...