Gå til innhold

Ri gutten

Fremhevede innlegg

Gjest sexygirly
Skrevet

Jeg lurte på om noen kunne gi meg gode forslag til hvordan jeg skal ri gutten uten å få vondt i beina? Jeg er gasnke så ny i spillet. Vil så gjerne ri han lenge, men jeg får kjempevondt i beina(hoftene, knærne) et par minutter etter at jeg har begynt. Tror jeg rett og slett har dårlig kondisjon. Men det er vel mulig å gjøre noe med det? :(

Typen min elsker å bli ridd.. :(

Hjeeelp.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Anki_*
Skrevet

Er helt der jeg også... er litt dårlig trent da... er vel helst der det ligger :ler:

Men hvis jeg sitter på kne over han og bare beveger baken i en glidende ridestilling, da holder jeg lenge- men ikke han :plystre: HEHE :)

Gjest Hufsa
Skrevet

Trådstarter:

Først måtte jeg smile litt, før det var så søtt skrevet..

men har ingen grunn til å smile, for jeg har det på akkurat samme

måten... :sjenert:

Tror jammen jeg må begynne å trene jeg :sjarmor:

Gjest gjest 0
Skrevet

Du trenger ikke store bevegelsene for å få et bra resultat skjønner du ;)

Bare beveg litt på underlivet samtidig som du strammer musklene. Det har iallefall jeg fått bra tilbakemelding på.

Jeg har dårlige hofter, så innimellom låser de seg og da er det bare å strekke seg ut for å få bort krampen og fortsette når krampen har gitt seg :ler:

Gjest Hufsa
Skrevet

Jeg har dårlige hofter, så innimellom låser de seg og da er det bare å strekke seg ut for å få bort krampen og fortsette når krampen har gitt seg :ler:

:ler: kjenner meg igjen med at lårene låser seg

Gjest Gjest
Skrevet

Dette er grunnen til at den å ri en mann er på bunnen av min liste over gode stillinger. Innen et par minutter er jeg helt ødelagt i legger og lår. Nei, det er vel bare å trene som hjelper. :forvirret:

Gjest StoreSky
Skrevet

Haha! Bra å se det er flere som har det slik. Kramper og knær og ankler som låser seg...hehe. For å ikke snakke om at bena sovner bort....

Er vel ikke så mye å få gjort med det, man vår vel variere litt;)

Gjest gjest1
Skrevet

Sånn hadde jeg det også, helt til jeg begynte å trene styrke og ble sterkere i lårene. Nå kan jeg holde på i en evighet og blir ikke sliten :)

Gjest splæsj
Skrevet

Det er jo faktisk god trening i seg selv å gjøre det, da. Jeg syntes også det var pes før, helt til jeg fant en teknikk som funket for meg. Jeg lener meg ganske langt fremover, og støtter hendene på skuldrene hans. Da beveger jeg hoftene mest, og lårene minimalt, og på den måten kan jeg jeg holde på ganske lenge uten å bli sliten.

Det finnes mange måter å gjøre det på, så det beste er bare å forsøke seg frem til hva som funker. Men man må belage seg på å bruke litt tid på å få det til. I begynnelsen følte jeg meg ganske så klossete.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg finnes ikke trent, men den er da ikke SÅ slitsom? Setter meg over han, på nøyaktig samme måte som på en hest, og “gynger” i vei ;)

(krampe derimot, det hender det at jeg får :ler: )

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis en mann var så hjelpeløse og pysete som dere når han skal knulle skikkelig, så hadde det jaggu blitt mye dårlig sex.

Dere som blir så slitne, og har så store problemer med å ri, må ha fullstendig feil stilling, og feil teknikk.

Skrevet

Sitter dere på huk når dere rir? Jeg sitter på knærne og har aldri fått vondt noe sted.

Skrevet

Min nåværende er det vanskelig med. Han kommer aaaaaaldri, og jeg blir sliten... Han jeg pula før var det lett med. Han kom fort.

Håper det er ikke er jeg som har tapt meg.

Gjest Gjest
Skrevet
Sitter dere på huk når dere rir?

Skulle ikke forundre meg om det er noen idioter som tror at det er den rette ri-teknikken.

Gjest Gjest
Skrevet
Faktisk litt enig med gjest over., ihht "feil teknikk".. :sjenert:

Jeg syntes det var slitsomt helt til jeg fant ut at jeg ikke trengte å gjøre "inn-ut" på samme måten som en mann. Med en annen teknikk (gynge-aktig) er det ikke slitsomt i det hele tatt, og minst like bra :sjarmor:

Jo, jeg ser den. Men det hjelper ikke for meg. Min mann behøver mye tempo og det hjelper ikke å sitte å "gynge" på han. Da blir han slapp. Så jeg må ri i "opp og ned" bevegelser hvor lårene får kjørt seg knallhardt.

Skrevet

Jeg får også vondt i lårene, men da hjelper han til slik at vi kan opprettholde tempoet... :)

Gjest Gjest
Skrevet
Skulle ikke forundre meg om det er noen idioter som tror at det er den rette ri-teknikken.

Rett?

KLan ikke folk få ha sex slik de vil? Her i huset varierer vi, deriblant med riing henholdsvis på knærne og huk, alt ettersom.

Gjest Gjest
Skrevet
Rett?

KLan ikke folk få ha sex slik de vil? Her i huset varierer vi, deriblant med riing henholdsvis på knærne og huk, alt ettersom.

Det var vel her snakk om en ridestilling som ikke var så slitsom for lårene, og da må det jo være "på knærne" som er den eneste rette for henne.

Skrevet

Som mann må jeg si at det ikke er veldig spennende at hun sitter der og gynger. Hvis det skal bli orntli godt med mye friksjon må hun faktisk bevege hele hoftepartiet opp og ned. Det er veldig opphissende å se på også at den går inn og ut. Da må hun vel trene litt for å kunne holde på en stund... :)

• Liker 1
Skrevet

Sitt på knærne, eller sett ham på en stol (stol er en vinner). Å sitte på huk er drepen (gøy i to minutter, deretter bare slitsomt). Det er dessuten vanskeligere å kontrollere bevegelsene nøyaktig når man sitter på huk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...