jenta27 Skrevet 26. mai 2006 #1 Del Skrevet 26. mai 2006 Hei! Meg og samboeren har tenkt å reise til sør england og leie en leiebil og kjøre rundt i sommer (hvis forholdet varer da....). Noen som har noen tips om hvor det eventuelt er fint å dra? Tar fly til Manchetser og tenkte og holde oss i området sørover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest olga Skrevet 26. mai 2006 #2 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg bor selv i Sør-England. Anbefaler dere å kjøre ned mot kysten...Dorset er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenta27 Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 27. mai 2006 Dorset er en av områdene vi har tenkt å besøke. Vi har sett oss ut et området som ligger mellom Torquay og Exmouth. Vi har også vært inne på tanken om å være i Bude i Cornwall noen netter, og i Bournemouth. Har du noen kjennskap til disse plassene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. mai 2006 #4 Del Skrevet 27. mai 2006 Ta en tur til Isle of Wight! Det er veldig koselig der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #5 Del Skrevet 28. mai 2006 Dra til Oxford! Det er nydelig der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #6 Del Skrevet 28. mai 2006 "Hvis forholdet varer"...?? Herregud, og dette gidder du da å bruke tid og krefter på? Hva med tid og krefter på å ordne opp evt problemer før dere legger ut på noe sånt...? Har nemlig vært på en sånn tur selv, og jeg ble nesten låst ute fra hotellrommet. I SPANIA. Kjære deg, fiks det der først, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 28. mai 2006 #7 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg velger å ta utgangspunkt i at forholdet ditt varer jeg da! (Lykke til!!) Vil uansett anbefale deg både Bude og Torquay! Like ved Torquay ligger Paignton, også verdt ett besøk! På vei fra Manchester til kysten, ville jeg svingt innom Shrewsbury.. Kjempesøt liten by med masse sjarm! God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #8 Del Skrevet 28. mai 2006 Vil anbefale Bath. Wales er også et fint sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blære ikke reg Skrevet 30. mai 2006 #9 Del Skrevet 30. mai 2006 Vil annbefale deg å besøke Penzanse som er den sydligste byen/landsbyen i Cornvall. Like ved her ligger et slott ute i sjøen. Dette slottet kan du gå ut til ved lavvann. Og venter du til høyvannet kommer må du ha båt tilbake. I tillegg så kan du besøke Lizard Point som er Storbritanias sydligste punkt. Og Lands End som er Storbritanias vestligste punkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå