Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Måndag er altså dagen eg har gitt menstruasjonen min frist på å komme. Er den ikkje komt innan den tid, testar eg på nytt.. I dag er eg på dag 30. Akkurat no vil eg bare at mensen skal komme, slik at vi får komt i gang med ein ny syklus...

Har lyst på baby eg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt! Du får prøve å finne på noe gøy i helga, så tiden går fort.

Gjest gjest1
Skrevet
Skjønner deg godt! Du får prøve å finne på noe gøy i helga, så tiden går fort.

Har 48 timar på lesesalen foran meg dei 4 neste dagane, så dagane skal nok gå!! :ler:

Skrevet

He he... jeg leser også til eksamen om dagen.. Prøver å ikke tenke så mye på prøvingen, men det er lettere sagt enn gjort.. VIPS så var jeg på nettet igjen, gitt :sjenert:

Lykke til på mandag :klem:

Skrevet

Lykke til på mandag Veslo! Sender masse babystøv :dusje::klem:

Gjest gjest1
Skrevet

Takk... :klem:

Kan det hende desse danske testane fra billigteste.dk ikkje er så følsomme som "skikkelige" testar?

Har kjøpt Quick Response no, kor følsom er den?

Skrevet

leste et eller annet sted at de skulle være veldig følsomme de billig testene også-

Gjest gjest1
Skrevet

Har googla litt på Quick Respons, mange som er misfornøyde med dei i alle fall... Jaja..

Gjest Godjenta79
Skrevet

Jeg skal også teste på mandag, dag 34 snart over idag. har ingen store forhåpninger, for vi prøver jo ikke egentlig vi da, lov å håpe :) Lykke til!

Skrevet

Masse lykke til på mandag, veslo!

Gjest gjest1
Skrevet

Takk jenter...

Eg har ikkje heilt trua på positiv test, men eg hååååpar!

Skrevet

Både testene fra billigeteste.dk og QR-testene er like bra som andre. Jeg har testet positivt med QR dagen etter forventet mens, jeg, så den er følsom nok!

En bekjent av meg testet positivt med de danske billigtestene dagen før forventet mens..

Virker som du stresser veldig med dette, det er nok ikke så lurt, for da stresser kroppen og hormonene seg.

Gjest Zenta
Skrevet

Lykke til med testing i morgen Veslo. jeg krysser fingrene for at du får positiv test jeg :)

Gjest Godjenta79
Skrevet

Lykke til idag :) Selv slapp jeg å bruke penger på test - mensen kom i morges :sur:

Gjest Gjest
Skrevet

Hun har skrevet i dagboken at testen er neg men fortsatt ingen mens. Og da er det fremdeles håp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...