Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg et par ballerinasko.. Veldig kjekt å ha til skjørt og til det meste annet også!

Men har alltid syns det har sett litt rart ut, selv om jeg begynner å venne meg til det..

Har ikke brukt de enda, men har lyst snart..

Hva er det finest å bruke de til syns dere? Og er det mange som ikke syns det er fint?

Videoannonse
Annonse
Gjest Chantal
Skrevet

Ballerinas er søtt. :)

Bruk det til skjørt, shorts eller piratbukser? Jeg syns ikke det ser bra ut med ballerinas til City Shorts, men noen liker vel det også.

Gjest gjesta
Skrevet

Synes mange ballerinaer er fine, men det finnes uheldigvis også noen stygge varianter.

Jeg bruker mine balliser til straight leg jeans, og skjørt. Jeg blir happy av å se ned på dem :-D

Skrevet

Ballerinasko er kjempefint og søtt :)

Skrevet

De skoene var skjønne! :-D

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg hadde lenge motforestillinger mot ballerina-sko, men nå har jeg overgitt meg fullstendig. Ballerina-sko er kjempesøtt, behagelig og sa jeg kjempesøtt?

Synes de passer best til kjole eller skjørt. Liker bedre joggesko til capri

Skrevet

Jeg syns ballerinasko er fine :) Har vært på jakt etter i vår, men jeg har ikke funnet noen jeg syns er perfekt på meg enda. Får vel bare jakte videre!

Skrevet

Skal også kjøpe meg ballerinasko,de er jo kjempefine. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

De var kjempesøte! Noen som husker Kinaskoene fra da vi var små? De sorte i litt sånn fløyelslignende stoff..... *mimrer*

Skrevet
De var kjempesøte! Noen som husker Kinaskoene fra da vi var små? De sorte i litt sånn fløyelslignende stoff..... *mimrer*

jaaaa.. sånne runde med en rem over vristen, sant?

sånne kunne jeg tenkt meg!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg hadde slike, bare i rød lakk! De havnet oppe på garasjetaket til naboen da jeg var 5, og når jeg ser ut av vinduet ser jeg noen råtne greier ligge der ennå.

Vi var så klart ikke høye nok til å opp og hente dem :D

Skrevet

Kinasko er å få fremdeles! Her i Norge kjøper jeg på Panda på Grünerløkka, men de har sikkert andre steder også. :)

Skrevet

åh.. må finne panda på grunerløkka!!

hvor mye koster de?

og hvor ligger panda?

Gjest Chantal
Skrevet
åh.. må finne panda på grunerløkka!!

hvor mye koster de?

og hvor ligger panda?

Panda ligger i markveien. Cirka i midten av gaten.

Like ved en bar som heter Qba.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...