Arwen Skrevet 26. mai 2006 #1 Del Skrevet 26. mai 2006 Har lyst å overraske mannen med en byferie noen dager i sommer. Vi har ikke sånn voldsomt mye ekstra penger for tiden, så hvor ønner det seg å dra da? Hvor er det billig å bo og å leve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #2 Del Skrevet 26. mai 2006 Sjekk lavpriskalenderen til Norwegian. Der finner du de billigste billettene de har. Generelt er det jo fortsatt billigere i Øst-Europa enn i Vest-Europa. Hva med Tallinn, Riga, Krakow etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #3 Del Skrevet 26. mai 2006 Har lyst å overraske mannen med en byferie noen dager i sommer. Vi har ikke sånn voldsomt mye ekstra penger for tiden, så hvor ønner det seg å dra da? Hvor er det billig å bo og å leve? ← Du kunne jo f eks gitt noen signaler om du skulle til utlandet eller her i Norge. Hvis du bor på Sørum, så vil nok Oslo være det billigste reisemålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 26. mai 2006 Ahh.. glemte å skrive det. Vil til utlandet - et eller annet sted i Europa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #5 Del Skrevet 26. mai 2006 Sjekk Ryanair.com. Vi bestilte nettopp tur retur London (Stansted) to personer i slutten av august for 400 kr totalt! Da gjør det svært lite om vi må sitte 25 min lenger på toget inn til London, eller at hotellprisene i London ikke akkurat er av Europas laveste. Synes at Venere.com er en grei søkemotor for hoteller. Ellers henger jeg meg på forslaget om tidligere østblokkland. Her er prisene ofte motsatt: dyrere flybilletter men billigere mat&drikke. Generelt: søk etter billigbilletter på nettet, og legg ferien etter dette. Kjør ** eller *** hoteller og bruk heller pengene på mat & kos.. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #6 Del Skrevet 26. mai 2006 ..hallo meg igjen (siste innlegg..). Mener å ha lest et sted i det siste om knall rimelige billetter til Riga eller Tallinn, der skal levekostnadene også være lave. Høres ut som spennende reisemål da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 26. mai 2006 #7 Del Skrevet 26. mai 2006 http://www.airbaltic.com har ganske rimelige billetter, hvis man er heldig, til en del byer i øst-europa. Har ikke gode hotelltips da. Kanskje noen andre har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. mai 2006 #8 Del Skrevet 27. mai 2006 Glasgow! Jeg gir meg ikke *ler* Glasgow er bare best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majka Skrevet 27. mai 2006 #9 Del Skrevet 27. mai 2006 Kommer du deg først til Stansted med Ryanair eller Norwegian, så har en mange muligheter videre ut i verden. Ryanair har billige billetter til veldig mange reisemål i Europa, og en kommer gjerne til mindre og mer uoppdagede byer. Vi har selv bestilt en slik reise i sommer, og havnet et sted der vi sansynligvis ikke møter andre norske turister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #10 Del Skrevet 27. mai 2006 Har lyst å overraske mannen med en byferie noen dager i sommer. Vi har ikke sånn voldsomt mye ekstra penger for tiden, så hvor ønner det seg å dra da? Hvor er det billig å bo og å leve? ← Har du sett den nye togreklamen? Gutten: Hvor mye koster det å reise til Bergen? BilettKonrollør: 199kr. Gutten: Oslo da? BK: 199kr. Gutten: Trondheim da? BK: 199kr. Gutten: Bodø da? BK:199kr. Nå koster det 199kr å reise med tog- nesten overallt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #11 Del Skrevet 28. mai 2006 Praha er min anbefaling. Billig flytur, billig hotell, og billig shopping, mat, drikke osv. Flott by hvor dere kan oppleve masse ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 28. mai 2006 #12 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg kan godt anbefale deg både Tallin, Praha og i og for seg Warzawa.. Men mest av alt vil jeg anbefale deg Gøteborg! Det er ikke langt dit, og det er helt ok priser der! Fantastisk by der romantikken får blomstre, enten dere vil gå på teater, ligge i parken med ost/kjeks og en flaske vin eller rusle en tur på brygga.. ! God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #13 Del Skrevet 28. mai 2006 Vil anbefale både Stockholm, København og Krakow (framfor Warszawa). Det er muligheter for å bo ok og billig alle steder. I Krakow er det jo også billig å spise og drikke ute, men det er ikke så verst i Stockholm og Køben heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 30. mai 2006 #14 Del Skrevet 30. mai 2006 Anbefaler Tallinn jeg. Vi reiser selv dit for 1200 kr t/r begge to i sommer. Overnatting kan være litt dyrt hvis du skal bo veldig sentralt, men hvis du er innstilt på å gå litt for å komme til sentrum kan du få veldig billig overnatting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå