Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Ble litt redd i dag. Min samboer ble spådd med tarotkort, og fikk beskjed om at en som står han nær kommer til å gå bort om i nær fremtid, sannsynligvis pga sykdom, og at det ville oppstå en arvestrid eller liknende.....

Jeg sitter da livredd igjen for at denne personen kan være meg??? Altså at jeg skal dø??? For ser ikke at det skal bli noen arvestrid dersom noen andre går bort.... Vi er samboere, ingen barn. Begge foreldrene hans lever og er gift, og alle søskene er også gift og har barn.

Noen som tror på tarot??? Kanskje komm med noen trøstende ord?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, men det blir jo ikke noe arvestrid eller krangling med penger dersom bare EN av dem går bort??? Riktignok er de ikke med så god helse, men likevel. Går jeg bort derimot, så vil jo MINE foreldre arve meg.......

Skrevet

- Ikke plag dere selv med dette.-Det finnes mange useriøse "tarot-kunstnere" på markedet, og en profesjonell ville aldri kommet med en slik direkte og skremmende spådom.

- Prøv heller å snu tankegangen litt hvis dere ikke greier å la være å tenke på dette- at det kanskje skjer en forandring, en endring kan også være til noe bedre.....- Tarotkort er symbolikk og atter symbolikk.

(Selv har jeg fått "Døden" flere ganger, men det betyr jo blant annet at noe skal ut av livet mitt og noe nytt skal komme istedet......for å ta kort-versjonen).

Gjest Piper
Skrevet

En seriøs tarotleser, ville aldri sagt at noen av de nærmeste ville dø. Derfor ville jeg ikke brydd meg noe om det, for det er få ( om noen i det hele tatt) som klarer å spå riktig. Veldig mye går på tilfeldigheter.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er også tarotspåer... Det er nok du han spådde om, lille venn... :tristbla:

:ler:

:ironi:

:ler::ler::ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg syns det er utrolig stygt gjort av deg gjest å si slikt når du forstår at innlegger faktisk er redd!!!!! Jeg håper for din del at du ikke er seriøs i det du sier! Jeg la inn innlegget, og jeg MENER faktisk at jeg er vettskremt!!!! Å få slengt i trynet at det ER meg de mener er ikke så kjekt akkurat!!! Da vil jeg heller velge å tro på det en av de andre skrev, at vi står forran et veiskille og at det kommer til å skje en endring. DET kan nok stemme, for vi står faktisk ved et veiskille!

Gjest Gjest
Skrevet
Da vil jeg heller velge å tro på det en av de andre skrev, at vi står forran et veiskille og at det kommer til å skje en endring. DET kan nok stemme, for vi står faktisk ved et veiskille!

Hvis du uansett velger å tro på det den andre skrev, hva er det du gnåler for da?

*Tror det øverste innlegget er et tulleinlegg*

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg gnåler fordi jeg FRYKTER at han mente det, og at det stakk i magen da jeg leste det.... Derfor!

Da beklager jeg virkelig. Trodde du bare tullet... Var ikke meningen å skremme. Jeg har også hørt at det Døden-kortet symboliserer at noe forsvinner (trenger ikke å være noe stort og viktig), mens noe nytt kommer!

Beklager igjen.. :klem:

Gjest Chrizzy
Skrevet
Hei!

Ble litt redd i dag. Min samboer ble spådd med tarotkort, og fikk beskjed om at en som står han nær kommer til å gå bort om i nær fremtid, sannsynligvis pga sykdom, og at det ville oppstå en arvestrid eller liknende.....

Jeg sitter da livredd igjen for at denne personen kan være meg??? Altså at jeg skal dø??? For ser ikke at det skal bli noen arvestrid dersom noen andre går bort.... Vi er samboere, ingen barn. Begge foreldrene hans lever og er gift, og alle søskene er også gift og har barn.

Noen som tror på tarot??? Kanskje komm med noen trøstende ord?

Ikke vær redd! Det der hørtes veldig useriøst ut. Men jeg forstår at det er skikkelig ekkelt. Du skal bare være helt sikker på at det er tull!! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Men det var en som samboeren min kjenner som spådde ham! men han selv tror ikke noe på det da, eller han tenker ikke over det som han sier. Og jeg vet ikke om det var dødskortet han fikk. Han bare fortalte meg i ettertid hva hun hadde sagt. "At en som stod ham nær kom til å gå bort" også noe om "arvestrid". Men at det kom til å ordne seg tilslutt......

Gjest Gjest
Skrevet
bare fortalte meg i ettertid hva hun hadde sagt. "At en som stod ham nær kom til å gå bort" også noe om "arvestrid". Men at det kom til å ordne seg tilslutt......

Det er ærlig talt helt sykt. Han bør ikke drive med tarot, han der...

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor ble jenta27`s innlegg sletta? Alle veit jo hva a skreiv!

Gjest Spådame
Skrevet

En som seriøst driver med spådommer ville aldri spådd død og sykdom. Dessuten: en som bare har tarotkort, kan heller ikke forutse død. Må nok ha litt mer evner utover tarotkort for det.

Det er derfor heller slik som skrevet over her: Døden betyr forandringer.

Gjest Gjest
Skrevet

Når din kjære blir spådd kommer det til å dukke opp ting som er viktige for ham. Dvs ting som han i framtiden og nåtiden vil bruke mye energi på, bevisst eller ubevisst. Om du dør kommer han først og fremst til å bli veldig deprimert og oppleve en stor sorg, en evt eventuell arvestrid kommer ikke til å oppta ham mye i forhold.

Med andre ord, om det var du som skulle dø ville han blitt spådd at noen nær skulle dø, og at dette ville gå veldig hardt inn på ham og gjøre ham deprimert for en lenger periode.

Uansett, merk deg at det ikke nødvendigvis er en arvestrid det er snakk om. Det er ikke noe kort i Tarot som betyr "arvestrid", dette er en tolkning spå-personen har gjort.

Skrevet
- Ikke plag dere selv med dette.-Det finnes mange useriøse "tarot-kunstnere" på markedet, og en profesjonell ville aldri kommet med en slik direkte og  skremmende spådom.

- Prøv heller å snu tankegangen litt hvis dere ikke greier å la være å tenke på dette- at det kanskje skjer en forandring, en endring kan også være til noe bedre.....- Tarotkort er symbolikk og atter symbolikk.

(Selv har jeg fått "Døden" flere ganger, men det betyr jo blant annet at noe skal ut av livet mitt og noe nytt skal komme istedet......for å ta kort-versjonen).

Jepp! :enig:

Du kan slappe HELT av! Og fortell denne vennen at h*n bør ligge unna tarotkort. H*n er jo fullstendig talentløs og har ikke forstått poenget med tarot!

:klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Det er allerede sagt, men en som var seriøs ville aldri nevnt død av en av de som står en nærmest. Kameraten til vennen din burde holde seg unna tarot. Når han behandler kortene og andre så respektløst, så har han sikkert mistet de evnene han eventuelt har kunnet hatt tidligere pga. sin tankeløse omgang med kortene.

Det er mange som bare leker med kortene og kortet døden betyr en endring i livet.

Ikke tenk på dette. Jeg er også blitt spådd, men ingenting stemte. Det var av en "anerkjent" sigøyner. En annen gang ble jeg spådd i utlandet av en annen anerkjent person, men ingenting stemte, ikke engang min alder.

Gjest Gjest
Skrevet

Finnes det tarot-spåere som kan kalles seriøse da?

Skrevet

Jada, men det betyr ikke at de alltid har rett. Det betyr bare at de ikke bevisst er ute etter å lure folk ;) .

Gjest Lise-Lotte
Skrevet

:ler: Det samme tenkte jeg.

For det første så hadde jeg aldri kastet bort pengene mine på sånt tull - og hvis jeg i bevisstløs tilstand hadde gjort det så hadde jeg fått meg en god latter når jeg ble klar i hodet. Spåing er kvakksalveri og burde vært forbudt ved lov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...