Gjest gjest 0 Skrevet 26. mai 2006 #1 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg vet ikke hvor denne passer best, her eller på kropp og helse... Men i det siste har jeg vært plaget med mange små kviser i hodebunnen. Jeg finner et par nye nesten hver dag, og de er ganske ømme og vonde selv om de er små. Noen som vet hva som skjer og hvordan de kan bli borte? Får forøvrig masse småkviser rundt hårkanten. Det begynner ved ørene og bakover. Skjønner ikke hvorfor? Jeg bruker lite stylingprodukter, bare litt hårspray nonen ganger i uka, og litt lotion på som jeg drar raskt igjennom håret (en liten dråpe) for å få ned krusing... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsen Skrevet 26. mai 2006 #2 Del Skrevet 26. mai 2006 Du har ikke byttet shampo-type i det siste? Jeg fikk sår hodebunn av en shampo fra tigi bedhead. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 26. mai 2006 #3 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg har byttet, men mener at jeg hadde det før også... Må si jeg er litt usikker nå da... Jeg har brukt Define shampo i det siste iallefall.... (bruker aldri frisørshampo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 26. mai 2006 #4 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg har vært plaget med veldig tørr hodebunn når jeg har brukt Define sine produkter. Det ga seg da jeg sluttet med det! Nå bruker jeg bare frisør shampo,men det er fordi jeg har kort farget hår,og da har jeg en flaske i ca 3 mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. mai 2006 #5 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg fikk også problemer med Define sin shampoo. Jeg fikk riktignok ikke kviser, men håret føltes både tungt og fett etter vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 26. mai 2006 #6 Del Skrevet 26. mai 2006 Jeg fikk også problemer med Define sin shampoo. Jeg fikk riktignok ikke kviser, men håret føltes både tungt og fett etter vask. ← Ja det merker jeg også! jeg burde helst vaske det hver dag for at det skal være bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. mai 2006 #7 Del Skrevet 27. mai 2006 For ikke å snakke om den lilla shampoen. Den er helt grusom! Nei, aldri mer Define! Skal jeg bruke en shampo fra butikken, noe jeg gjør jevnlig siden jeg må bytte shampomerke mellom hver vask (har litt sært hår, ja. ), så bruker jeg Herbal essences, Fruit fusions. Den grønne med kiwi, kumquat og fiken. Den er fin til meg hvertfall. Men frisørshampo er uansett det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvisulf i hodet Skrevet 8. oktober 2009 #8 Del Skrevet 8. oktober 2009 Dette med kviser, kommer innefra sier legen, eneste konklusjon er seborisk eksem, mens jeg mener det er noe jeg spiser som foråskar dette, sist fikk jeg antibiotika for betennelse, det hjalp mens kvisene var tilbake etter et par uker etter 30 dagers kuren var over, noen som har andre råd her??? Dette er plagsomt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #9 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg får noe som ligner på kviser i hodebunn når jeg bruker hårprodukter med typisk mye parfyme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anca123 Skrevet 9. oktober 2009 #10 Del Skrevet 9. oktober 2009 hallo:) Det er veldig mulig at du har reagert på shampoen du bruker. Jeg tror ikke det er små kviser du har, men heller små tørre partier og nupper som kommer av reaksjonen med shampoen. Bytt shampo, så tror jeg det vil bli bedre:) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå