roxi Skrevet 9. desember 2002 #1 Skrevet 9. desember 2002 Heisann, Jeg er ny i dette formuet, har vært litt aktiv i bryllupsforumet tidligere. Først av alt: Har nettopp fått vite at jeg er gravid!! Jippi!! Er utrolig glad for det. Er 32 og har lenge hatt lyst på barn. Det er helt uvirkelig at det nå har skjedd. :D Men så er det bare det at vi hart planlagt bryllup i mai neste år.... så nå lurer jeg på: Hva gjør vi nå? Sånn som jeg ser det kan vi enten fremskynde bryllupet til mars, da vil jeg ikke være så synlig gravid eller så må vi utsette det til august 2004. Da vil vi ha en liten knert på ca 1 år hvis alt går greit. Hva synes dere? Dere som har fått barn før: Har man overskudd til å planlegge bryllup det første året etter at man har fått baby? Eller er det enklere å gjøre det før den lille kommer til verden? Takknemlig for svar! Roxi.
Furstina Skrevet 9. desember 2002 #2 Skrevet 9. desember 2002 Jag tycker ni ska försöka gifta er innan barnet är fött. Ett äktenskap är inte bara härligt och fantastiskt det även ger er och barnet en trygghet i samhället, ekonomiskt, praktiskt, vårdnadsmässigt ocharvsmässigt. Att stå som brud med en liten gravid mage tycker jag inte gör något, tvärt om, det betonar er kärlek och bekräftar era band till varandra.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. desember 2002 #3 Skrevet 9. desember 2002 Jeg ville framskyndet bryllupet til mars, uten tvil. En liten mage er bare søtt. Men høygravid og diger kombinert med brudekjole og masse styr. Niks!! Gjør det i mars du! Du vil ikke angre. Milla
Maggie74 Skrevet 9. desember 2002 #4 Skrevet 9. desember 2002 Hei! Jeg er enig med de andre. Fremskynd det. Du kan ha masse energi når tærten er ett år gammel, men det vet du ikke. Man har mye mer tid og energi til å tenke bryllup før tærten kommer. Sjøl giftet jeg meg 6 uker etter at jeg hadde fått unge. Det var slitsomt, men hadde det vært en lykkelig happening ville det ikke vært så ille, for alt var ferdig planlagt før babyen kom. Jeg klarte også å gå ned nesten alt jeg hadde gått opp under svangerskapet. Lykke til uansett hva dere bestemmer dere for! Maggie!
trifolii Skrevet 9. desember 2002 #5 Skrevet 9. desember 2002 Jeg er enig med de andre. Fremskynd det. Du kan ha masse energi når tærten er ett år gammel, men det vet du ikke. Man har mye mer tid og energi til å tenke bryllup før tærten kommer. Ja det kan bli sånn, og det kan bli stikk motsatt. Du han få et fryktelig slitsomt svangerskap meg mange plager, og da er det ikke sikkert at du vil få det helt store utbyttet av dagen deres... Jeg er ikke enig i at man MÅ være gift når ungen kommer. Jeg ser på et samboerfohold som like forpliktende som et ekteskap, og i alle fall etter at dere har bestemt dere for å få et barn sammen! Jeg kommer antakelig til å være i akkurat samme situasjon om et halvt års tid. Vi har bestemt oss for å starte prøvinga snart, og hvis vi ikke klarer det omtrent på første forsøk, så blir det kollisjon mellom svangerskap/fødsel/spedbarn, og den datoen vi ser for oss nå. Og hvis vi havner i den situasjonen, så tror jeg vi kommer til å utsette bryllupet. Men LYKKE TIL uansett hva du velger!! Og lykke til med babyen i magen. Spennende det der altså
roxi Skrevet 9. desember 2002 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2002 Tusen takk alle dere som har svart. Jeg klarer ennå ikke helt å bestemme meg, må la det "synke inn" noen dager til og kjenne godt etter hva jeg egentlig vil. Har alltid sett for meg at jeg skulle vente med å bli gravid til etter jeg var gift, men nå ble det altså ikke sånn. Har akkurat vært på første kontroll hos legen. Det er nesten helt uvirkelig, dette her. Klarer ikke annet enn å glede meg over at jeg skal blir mor! Så får vi ordne som best vi kan med bryllup. Roxi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå