Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 26. mai 2006 #1 Skrevet 26. mai 2006 Dumpa henne i dag og nå sitter jeg og har det vondt! Skal bli munk tror jeg
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #3 Skrevet 26. mai 2006 Det er ikke lett å bli dumpa eller å dumpa noen. Men vis du føler det ikke er liv laga så er det det beste å gjøre det slutt.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #4 Skrevet 27. mai 2006 Sånn er det.... Det er ikke lett når et forhold tar slutt, uansett om man selv er den som tok valget om å bryte ut... Det går over. Har ikke så mye annet fornuftig å si...
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #5 Skrevet 27. mai 2006 Dumpa henne i dag og nå sitter jeg og har det vondt! Skal bli munk tror jeg ← Skulle vel tro hun har det mye verre enn deg, for å si det mildt.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #6 Skrevet 27. mai 2006 Skal bli munk tror jeg ← Så fint. Det bør du prøve.
Gjest King James Skrevet 27. mai 2006 #7 Skrevet 27. mai 2006 Dumpa henne i dag og nå sitter jeg og har det vondt! Skal bli munk tror jeg ← Fordi du angrer,,,,Nei hvem vet det er bare slikt noen ganger Og bli Munk bare fordi du er lei deg fordi du dumpet noen er ikke riktig.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #8 Skrevet 27. mai 2006 Enten får du gå tilbake da, å si du angrer. HVis ikke så slutt å syns synd på deg selv. Hvordan tror du HUN har det..som har BLITT dumpa???
Gjest 1111 Skrevet 27. mai 2006 #9 Skrevet 27. mai 2006 Alltid vondt å gjøre det slutt, uansett hvordan man føler for vedkommende. Det at man har det vondt etter man har gjort det slutt betyr derimot ikke at man angrer; jeg har selv gjort det slutt to ganger og gikk gjennom et lite helvete etterpå, men det var likevel det rette å gjøre.
Cognizance Skrevet 27. mai 2006 #10 Skrevet 27. mai 2006 Dumpa henne i dag og nå sitter jeg og har det vondt! Skal bli munk tror jeg ← Pfft om ei stund er du tilbake på hugget. Dette går over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå