Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er din aller kjæreste eiendel? Jeg tenker ikke på familie, kjæledyr osv., for det er jo ikke eiendeler, men materielle ting.

Selv ville jeg blitt veldig lei meg hvis jeg mistet tøydokka som jeg har hatt siden jeg var to, og gullmedaljongen jeg fikk av foreldrene mine til dåpen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis materielle ting som mennesker og kjæledyr (Hallo -er de MATERIELLE???)

og leilighet ikke telles,

og jeg likevel ikke får lov til å si hesten min (som er kjøpt og betalt) :tristbla:

så må min kjæreste ting være fotoalbumet fra hele min oppvekst, som mamma har ordnet til meg.

Ellers er ting praktisk å ha, men ikke noe jeg har spesielt følelsesladd forhold til. Tross alt er de bare TING!

Gjest gjest1
Skrevet

Forlovelsesringen min, og albumet med bilder av meg som liten.

Gjest gjest 0
Skrevet

Gifteringen etter bestefar!

(det var iallefall det jeg kom på nå)

Ellers må jeg si jeg er veldig glad i bilen min. det har litt med at jeg har hatt den i snart 5 år, og fordi jeg kjøpte den i en vanskelig periode i livet mitt. Mye minner i den bilen. (mest positive)

Gjest gjest1
Skrevet

Foroalbum, ja! Eller filmen av meg da jeg var liten, for jeg er egoist!

Gjest Chantal
Skrevet

En gullring jeg har fått av min mor og en bamse jeg fikk av en venn (En Gizmo bamse :hjerte: ).

Gjest vimse
Skrevet

Cd-romen hvor jeg har brent inn alle bildene mine, fra jeg var liten og frem til nå.

Gjest Gjest
Skrevet

Sertifikatet mitt! Gull verdt for meg. Og en diamant mannen min gav meg. Den er viktig, mister jeg den så griner jeg i ukesvis!

Gjest Gjest
Skrevet

Pikken til eksen min. Den er fremdeles min, selv om det er 6 måneder siden vi gjorde det slutt... Knullkompiser ftw!! :humpe:

Ellers er gamle bilder kjære eiendeler.

Skrevet
Hva er din aller kjæreste eiendel? Jeg tenker ikke på familie, kjæledyr osv., for det er jo ikke eiendeler, men materielle ting.

Hvis materielle ting som mennesker og kjæledyr (Hallo -er de MATERIELLE???)

Nei, nå misforsto du. Hvis vi tar bort bisetningen i midten blir det slik: Jeg tenker ikke på familie, kjæledyr osv., men materielle ting.

Jeg vet selvfølgelig at mennesker og dyr ikke er materielle.

Så hallo tilbake!

Skrevet (endret)

Gullkors jeg fikk av bestemor som oldemor fikk til dåpen<3

Endret av Hanne_88
Skrevet

Forlovelsesringen.

Skrevet

Armebåndet jeg fikk til jul av datteren min.

Det er hjemmelaget og av sølv. Hun brukte 6 timer på å lage det uten pause...

Jeg trodde ikke det var mulig å lage noe så fint selv.

Skrevet

Basse! Bamsen min som har fulgt meg fra jeg var nyfødt.

Gjest gjest1
Skrevet

Det må være alle bildene som er tatt opp igjennom alle årene jeg har levd. Minner på glanset papir.

Gjest Piper
Skrevet

Fotoalbumene, og spesielt av barnas oppvekst.

Gjest -eline-
Skrevet

iBooken min, har kommunisert med kjæresten de siste 2.5 årene gjennom den så :) ...og sølv&emaljebrosjen jeg fikk i bursdagsgave fra kjæresten, betyr utrolig mye for meg, bruker den nesten hver dag.

Skrevet

Et teppe som en tante jeg var veldig glad i har heklet til meg, og dyna mi! Og badekaret og oppvaskmaskinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...