Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #1 Del Skrevet 26. mai 2006 hvis noen har lyst, her er oppdraget: 1 voksen, 1 barn 12 år til london 21.el 22.juni til 25.juni. fra trondheim. hotell må være rimelig, men ok standard med do/dusj. hadde håpet å komme på en 3000 kr.... noen som føler seg kallet?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #2 Del Skrevet 26. mai 2006 Uh.. Nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kari_* Skrevet 26. mai 2006 #3 Del Skrevet 26. mai 2006 se på restplasser på sol! jeg har en gang kjøpt en på 2 dager i london for to personer for ca 3000 kr med fly og greit nok hotell.. d er en stund siden nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #4 Del Skrevet 26. mai 2006 http://www.solfaktor.no/tour/no?a=sol&m=&w...%F8k+feriereise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. mai 2006 #5 Del Skrevet 26. mai 2006 Klarte det nesten.... Se her og her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #6 Del Skrevet 26. mai 2006 cata,dette var sprøtt! du har funnet det hotellet jeg og min ex bodde på i croyden!det er vel en 8-9 år siden. tusen takk for hjelpen! du så ikke et annet hotell da? jeg fant nemlig et mer sentralt hotell til 1500 kr, men så klarer jeg ikke å spore det opp igjen. det var nemlig en sånn kjekk funksjon også hvor man kan regne ut til norske kroner. på hotell-søk-siden altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ny gjest Skrevet 27. mai 2006 #7 Del Skrevet 27. mai 2006 cata,dette var sprøtt! du har funnet det hotellet jeg og min ex bodde på i croyden!det er vel en 8-9 år siden. tusen takk for hjelpen! du så ikke et annet hotell da? jeg fant nemlig et mer sentralt hotell til 1500 kr, men så klarer jeg ikke å spore det opp igjen. det var nemlig en sånn kjekk funksjon også hvor man kan regne ut til norske kroner. på hotell-søk-siden altså. ← Makan til latskap! Prøv selv en gang til, da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. mai 2006 #8 Del Skrevet 27. mai 2006 tusen takk for hjelpen! du så ikke et annet hotell da? ← Joda, men da sprenger jeg budsjettet ditt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #9 Del Skrevet 27. mai 2006 hvis noen har lyst, her er oppdraget: 1 voksen, 1 barn 12 år til london 21.el 22.juni til 25.juni. fra trondheim. hotell må være rimelig, men ok standard med do/dusj. hadde håpet å komme på en 3000 kr.... noen som føler seg kallet?! ← Noen ganger har frekkheten ingen grenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #10 Del Skrevet 27. mai 2006 Hva innbiller du deg egentlig trådstarter? Tror du virkelig folk her gidder å lete opp ting og arbeide for deg? Finn reisen din selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #11 Del Skrevet 27. mai 2006 det sto faktisk "har du lyst?"! herregud, ro ned hormonene da. så klarer dere kanskje å lese teksten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #12 Del Skrevet 27. mai 2006 Billig fly: Ryanair Billig hotell: Regent Palace hotell - midt i sentrum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 27. mai 2006 #13 Del Skrevet 27. mai 2006 Ikke bo på Regent Palace, spesielt ikke med barn. Det kan være mye støy og fyll der, og varierende hygiene på rommene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #14 Del Skrevet 27. mai 2006 Billig fly: Ryanair Billig hotell: Regent Palace hotell - midt i sentrum! ← "midt i sentrum"....hva definerer du som "midt i sentrum" i en så stor by som London? "Sentrum" av London strekker seg over noen kilometer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #15 Del Skrevet 27. mai 2006 til dere andre, tusen takk! regent palace er et av de jeg vurdrer. har ikke funnet noe billigere. men det er jo ikke gøy hvis det er mye fyll da. det er jo vanskelig å si hva som er midt i sentrum selvfølgelig, men veeeldig sentralt er jo regent palace da! det kjipe er at ryanair ikke går fra tr.heim. 2000 kr er det billigste jeg har funnet, og det er med norwegian. blir litt sjalu når jeg hører enkelte si de har fått reise for to til 600 kr liksom. men men. er forresten åpen for flere forslag ang hotell. (bare hvis der gidder ass!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 27. mai 2006 #16 Del Skrevet 27. mai 2006 "midt i sentrum"....hva definerer du som "midt i sentrum" i en så stor by som London? "Sentrum" av London strekker seg over noen kilometer... ← Når det gjelder det de fleste turister er ute etter, blir det knapt mer sentralt enn Regent Palace, og ihvertfall ikke til den prisen. Jeg har bodd der selv, for mange år siden, men har hørt såpass mye negativt de siste årene at jeg ville unngått stedet. Det ligger også i nærheten av endel strøk jeg ikke ville tatt med et barn i (strippebuler og sånt...). Sjekk heller Marble Arch Inn, eller hotell Columbia ved Lancaster gate. Det siste er større, og veldig hyggelig. Litt slitt, men rent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #17 Del Skrevet 28. mai 2006 Har bodd på Regent Palace i over 100 netter tilsammen, kanskje mer. Synes ikke det er så mye fyll og støy der, men kommer litt an på hva slags rom du får. Rommene som har vindu mot bakgården bråker f.eks mindre enn rommene med vindu mot gaten. Hygienen kan jo diskuteres. Men for meg er det viktig at det er sentralt, så da får du nok ikke bedre enn Regent Palace til den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå