Tilla_ Skrevet 26. mai 2006 #1 Del Skrevet 26. mai 2006 Heisann! Skal på ferie om 2 uker, og trenger tips om vannfast sminke. Er nemlig ganske avhengig av sminken min, i hvertfall den første uken før jeg får litt brunfarge Vet det finnes gode vannfaste mascaraer, men finnes det foundation som tåler vann også? Noen som har noen gode tips å dele? (helst ikke de dyreste merkene..) Tilla_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #2 Del Skrevet 26. mai 2006 Hmm, vet ikke om det finnes vannfast foundation. Men jeg er iallefall veldig fornøyd med en kajal fra Clarins, den sitter bra selv om det pøsregner. Tror Lancôme hypnose er en bra vannfast mascara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilla_ Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. mai 2006 Hmm, vet ikke om det finnes vannfast foundation. Men jeg er iallefall veldig fornøyd med en kajal fra Clarins, den sitter bra selv om det pøsregner. Tror Lancôme hypnose er en bra vannfast mascara. ← Ok, takk for tips! Skal se etter den mascaren neste gang jeg er på kjøpesenteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 27. mai 2006 #4 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Kanebo har jo sine 38C maskaraer. De går av med vann som er 38C eller varmere, og sitter ellers som støpt på de fleste. (Men ikke alle, har jeg fått høre.) Veldig kjekt hvis du har tilgang til varmt vann om kvelden, ikke fult så kjekt hvis du er på tur uten. ModelCo har en vannfast mascara. Har ikke prøvd den enda, fikk den med på et annet kjøp. Hvis du skal reise til utlandet med fly, så sjekk hva de har på Taxfree. Har i hvertfall sett vannfast Hypnose der, men ikke Kanebo eller ModelCo. Catzy Endret 27. mai 2006 av Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #5 Del Skrevet 27. mai 2006 max faktor har en som er veldig vannfast. id bare mineral/ pure lux minerallpudder er vannfast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mint Skrevet 27. mai 2006 #6 Del Skrevet 27. mai 2006 HR Spectacular Foundation er vannfast, samt Pure Luxe mineralfoundation som nevnt ovenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2006 #7 Del Skrevet 27. mai 2006 Hypnose vannfast er ikke noe særlig god. Den er seig og ekkel i konsistensen, og får vippene til å klistre seg sammen, og det er umulig å få dem fint separert selv med vippekam. Da er Flex WP, også fra Lancome, mye bedre. Og så slenger jeg meg på tipset om mineralfoundation, selv om jeg kanskje heller ville gitt huden noen omganger med selvbruner framfor å bruke sminke i sola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. mai 2006 #8 Del Skrevet 27. mai 2006 Ville også ha satset på noen omganger med selvbruner fremfor å bruke pudder/foundation i solen. I alle fall dersom du skal på stranden! Jeg synes for øvrig også det ser småunderlig ut med tydelig sminkede mennesker på stranden i varmestrøk. Mascara synes jeg er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå