Gjest rebell Skrevet 9. desember 2002 #1 Del Skrevet 9. desember 2002 Lurer på om det bare er gutter som liker analsex,eller om jenterdamer liker å bli penetrert analt? Jeg synes det er lekkert å "ta"dama analt! "Varmer"henne opp med to-tre fingre i analen før vi gjennomfører det,er dette noe som mange gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. desember 2002 #2 Del Skrevet 9. desember 2002 Lekkert??????? :o Litt av et uttrykk du......... Lekkert og ta dama analt...... Var jeg kanskje litt stygg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-79 Skrevet 9. desember 2002 #3 Del Skrevet 9. desember 2002 Kunne IKKE tenke meg det analt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2002 #4 Del Skrevet 9. desember 2002 Jeg er jente, og jeg kunne ikke tenke meg anal penetrering. Men jeg lurer på, finnes det såkalte g punktet som menn har der inne også i kvinners anal? Og hvis ikke, er det da ikke mest sannsynlig at det er menn som har mest glede av analsex i sin anal?? Er det mulig for en mann som har sex med en annen mann å få orgasme ved å bli tatt der bak, uten å stimulere penis? Og, er det mullig for en kvinne å få orgasme kun ved å stimulere anus? :oops: Noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. desember 2002 #5 Del Skrevet 9. desember 2002 Ja, det er også jenter/ kvinner som liker analsex. ja, jeg er en av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 9. desember 2002 #6 Del Skrevet 9. desember 2002 finnes det såkalte g punktet som menn har der inne også i kvinners anal? nei, g-punktet i menns anal er knyttet til prostata, og kvinner har ingen prostata Og, er det mullig for en kvinne å få orgasme kun ved å stimulere anus? ja, det er det. men dette er veldig individuelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2002 #7 Del Skrevet 9. desember 2002 jeg liker analsex.. jeg var litt skeptisk på det før jeg prøvde det da.. det er ikke alle jenter som liker det heller.. det er vel kanskje flere gutter enn jenter som liker og bli tatt bak tror jeg.. -snefia- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scuderia Skrevet 9. desember 2002 #8 Del Skrevet 9. desember 2002 Analsex er jo godt det.... :blunke: Men det forutsetter at dere kjenne hverandre og at hun stoler på deg fullt og helt. Pluss at du er mann nok til og stoppe om hun sier så! (har møtt på de som har det for travelt til og stoppe,ja) Og, ja kvinner kan få orgasme v og bli stimulert analt. Er fantastisk deilig, faktisk! Men det aller beste er jo da full pakke, et leketøy e.l foran og gubben bak.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 9. desember 2002 #9 Del Skrevet 9. desember 2002 Likar det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Browneyes Skrevet 9. desember 2002 #10 Del Skrevet 9. desember 2002 Analsex er utrolig deilig ! Jenter som ikke har prøvd dette vet ikke hva de går glipp av !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spying Skrevet 10. desember 2002 #11 Del Skrevet 10. desember 2002 Må bare begynne å lure litt... Har ikke dette temaet blitt utdebattert? MvH Spying. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. desember 2002 #12 Del Skrevet 10. desember 2002 Må bare begynne å lure litt... Har ikke dette temaet blitt utdebattert? Jo, så absolutt!!!!! Det er det samme hver gang. De som ikke liker det rakker vilt ned på de som liker det, og motsatt. Hva med og bare godta at vi alle liker tingene på hver vår måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2002 #13 Del Skrevet 10. desember 2002 jeg liker det veldigt gått, men ikke for lenge eller for hardt for lenge. Da gjør det vondt... men litt gjør ikke noe.. =) komme litt ann på størrelsen og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 12. desember 2002 #14 Del Skrevet 12. desember 2002 I like it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå