Gjest Anonymous Skrevet 9. desember 2002 #1 Skrevet 9. desember 2002 He he måtte bare slenge med dette før jeg dro på jobb. Det er jo mange sangstjerner som har prøvd seg på skuespilleryrket, og ikke akkurat har fått så mye ros. Men det er alltid likevell noen som må prøve, fordi om deres forrige film var til å riste på hue av: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1782426
Aquarius Skrevet 10. desember 2002 #2 Skrevet 10. desember 2002 Minst 90% av musikkstjerne som går til filmen flopper! Slik virker det for meg iallefall. Men det er noen som lykkes, :blunke: f.eks Jennifer Lopez og Marshall Mathers (Eminem) og....hmmmm...kom ikke på noen flere.....
ragnalina Skrevet 11. desember 2002 #3 Skrevet 11. desember 2002 hmm har aldri hört noen kalle Jennifer Lopez noen dyktig skuespiller men.. en kritiker skrev om Enough, at den beste prestasjonen J.Lo gjorde, var å holde leppestiften like pen gjennom alle kampscenene.. :o litt naivt av stakkars Mel B å tro at det bare er å flytte til Hollywood, så blir man filmstjerne..
Melian Skrevet 11. desember 2002 #4 Skrevet 11. desember 2002 hmmm.. Jennifer Lopez var jo skuespiller før hun ble sangstjerne? Men at hun er bedre sangstjerne enn skuespiller skal jeg ikke benekte.
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2002 #5 Skrevet 11. desember 2002 j-lo må jeg bar einnrømme var rå under filmen enough! det var virkelig en bra film som satte sine dype spor og jeg syns ihvertfall ikke det var oe å klage på hos jennifer lopez. gøyalt å se henne fra andre synsvinkler...synes jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå