smidja Skrevet 26. mai 2006 #1 Skrevet 26. mai 2006 Ja, tittelen er vel beskrivende nok i seg selv. Noen som vil fortelle? (jeg kan ikke begynne siden jeg ikke har noen kjæreste )
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #2 Skrevet 26. mai 2006 Jo da.. for en god del år tilbake var jeg på en fest hvor jeg ble sittende og snakke med en bekjent av meg.. vi ble sittende og snakke om chatting osv. Da fortalte han meg om noen kjempe gode sms sider på text tv som var så utrolig bra og det måtte jeg jo bare prøve, men herregud så kjedelig gitt.... det ble en skikkelig nedtur. Ung (yngre) og dum som jeg var slngte jeg ut nummeret mitt på texst tv og da begynte telefonen og kime kan du tro. Plutselig var det en stemme som fanget meg og vi ente opp med og snakke sammen en time. Etter utallige timer og enda flere sms er så reiste jeg (gale mennesket) inn til storbyen for og møte han. Og der og da ble vi umiddelbart ett par. Nå har det gått 7 år. Vi er forlovet, 3 barn, hus og maaaaasssse gjeld, men vi er utrolig lykkelige. sånn var det jeg traff min.. :o)
afr0dite Skrevet 26. mai 2006 #4 Skrevet 26. mai 2006 Vi traff hverandre i Vietnam. Vi studerte der nede begge to, og vi falt pladask for hverandre. Etter fem dager var i sammen. Og nå skal vi gifte oss!
Gjest Godjenta79 Skrevet 26. mai 2006 #5 Skrevet 26. mai 2006 (endret) SLETTET Endret 4. juli 2006 av Godjenta79
Gjest Gjest_meg_20_* Skrevet 26. mai 2006 #6 Skrevet 26. mai 2006 Koselige historier her. Blir så forelsket når jeg leser om andre og hvordan de forelsket seg osv.. .. Kjæresten min og jeg var venner i 7 år. Syns det var kjempegøy å feste sammen.. Ikke noe mer enn det. ALDRI sett på hverandre på den måten. Så flyttet jeg til utlandet, og når jeg var hjemme så snakka vi litt bare. Sendte han noen ekstra hyggelige sms (uten at det egentlig betydde noe) Men så et halvt år senere, flyttet jeg hjem,og etter noen uker var jeg kjempe forelsket.. Men han visste det ikke.. På festen der han bor, så sa jeg til han (full og teit som jeg var;) er det her jeg skal sove i natt, og pekte på rommet hans.. Så skjedde det.. Vi hadde den mest bedritne sex'en den natten, men det var starten på noe hellt fantastisk og herlig Siden den dagen har vi vært sammen (ble kjærester tre mnd etter første gang) Still going strong
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #7 Skrevet 26. mai 2006 Jeg møtte min nåværende kjæreste i butikken hvor jeg jobber deltid. Jeg hadde sett han et par uker tidligere og bemerket da til min venninne at det hadde vært en særdeles kjekk gutt innom den helgen. Et par uker senere kom han tilbake for å bytte en jakke og tilfeldigvis var det jeg som hjalp han med dette. (Muligens ikke så tilfeldig har han senere tilstått ) Det endte med at han fikk lurt ut av meg omtrent fullstendig personalia og siviltilstand. Da min svenske kollega så søtt påpekte at "han där stötte på dig", så fort han hadde forlatt butikken, rødmet jeg for andre gang i mitt liv. Ettersom han skulle bytte en gjenstand måtte jeg ha underskrift og telefonnummer, og jeg må innrømme at jeg faktisk memorerte navnet hans, bare sånn i tilfelle.. Etter et par timer av arbeidsdagen var gått slo jeg det imidlertid fra meg igjen og bestemte meg for å glemme hele episoden. Like før jeg skulle gå hjem fikk jeg en lapp fra sjefen min med et telefonnummer og beskjed om at "X har ringt deg". Så, der satt jeg jo med en lapp med telefonnummeret til han med stor H og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre. Det endte med at jeg sendte en veldig uskyldig melding og fire måneder senere er vi nå sammen. Han hevder selvsagt hardnakket at det var jeg som sjekket opp han og kollegaene mine fikk seg en god latter da jeg motvillig fortalte om kunden som tilfeldigvis ble min kjæreste.
yourkittty Skrevet 26. mai 2006 #8 Skrevet 26. mai 2006 Jeg møtte min kjære på fest hos en kamerat. Begge var bosatt i Oslo, men det viste seg at vi kom fra samme tettsted og har vokst opp ca 1 km fra hverandre (på verdens minste sted). Men fordi han er eldre enn meg har vi aldri gått på samme skole eller vært i samme omgangskrets. Kjæresten min spiller i band og det har i ettertid vist seg at jeg har vært på et par konserter med bandet hans, før jeg visste hvem han var. Blant annet var jeg på en rockefestival en gang hvor gitaristen spilte i bare nettoen, dette husket jeg selvsagt godt , dette viste seg å være min nåværende samboer..hehe! Dette kom frem etter at vi hadde vært sammen en god stund!
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #9 Skrevet 26. mai 2006 Men fordi han er eldre enn meg har vi aldri gått på samme skole eller vært i samme omgangskrets. Har du ikke sett han på butikken og sånt helleR?
yourkittty Skrevet 26. mai 2006 #10 Skrevet 26. mai 2006 Har du ikke sett han på butikken og sånt helleR? ← Nei, faktisk ikke.. Men det skal sies at han er 10 år eldre enn meg og flyttet til Oslo mens jeg bare var i tenårene... Eneste gang jeg vet om at jeg har sett han er på den konserten..
Rannva Skrevet 26. mai 2006 #11 Skrevet 26. mai 2006 Vi traff hverandre på 30 meters dyp, på et kust i dykkerklubben. I etterkant av kurset stod jeg og en venninne og snakket om er tur vi skulle på sammen med noen andre i klubben. Etterpå fikk jeg fryktelig dårlig samvittighet, siden han hadde hørt alt men ikke ble innvitert med. Derfor måtte jeg få tak i telefonnummeret og be ham med. Turen ble dessverre avlyst, men vi gikk på kino i stedet. Under en uke etterpå flyttet jeg inn. Nå er vi gift, og venter barn nr 2 i oktober.
smily :) Skrevet 26. mai 2006 #12 Skrevet 26. mai 2006 komplisert story egentlig.. jeg hadde en kjæreste som reiste i militæret.. og der ble han romkamerat med 3 andre.. en av disse klarte jeg å forelske meg i.. ille, men det er denne mannen jeg nå er gift med og har 2 søte jenter med... sånn kan det gå
Gjest d'Arc Skrevet 26. mai 2006 #13 Skrevet 26. mai 2006 Jeg ble kjent med min nåværende kjæreste via min kamerat. Enkelt og greit
honey21 Skrevet 26. mai 2006 #14 Skrevet 26. mai 2006 Jeg ble kjent med kjæresten min gjennom en venn av en venn på MSN. Vi begynte å chatte, og chattet i flere timer hver dag. En dag chattet vi i seks timer i strekk tror jeg Vi bestemte oss for å møtes på Aker Brygge og et par dager etter var vi sammen. Vi har vært sammen i 2,5 år nå
fiolen Skrevet 28. mai 2006 #15 Skrevet 28. mai 2006 Via jobben. Kanskje ikke så romantisk, men absolutt hyggelig!
Gjest Miloine Skrevet 28. mai 2006 #16 Skrevet 28. mai 2006 På Gressholmen i Oslofjorden for 4 år siden! Min "gjeng" satt ved siden av hans "gjeng" nede ved vannet.Han spilte gitar og sang som en gud. Da var det bare å be han komme bort til oss, hvilket han gjorde.....Så var det gjort! (kort fortalt)
Lillie Skrevet 28. mai 2006 #17 Skrevet 28. mai 2006 Vi studerte sammen, og mine venninner hang en del sammen med kompisgjengen hans. Kort fortalt, jeg ble kjent med han via venninnene mine, vi var på fest, vi danset, rotet og "vips"- så var vi et par !
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #18 Skrevet 28. mai 2006 På byen, den kvelden jeg hadde bestemt meg for at "heretter skal jeg ikke ha kjæreste på en stund !!" (dyrkjøpte, dårlige erfaringer...... Vi flyttet sammen etter 3 mnd og det er nå ca 15 år siden
smidja Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #19 Skrevet 29. mai 2006 Så mange koselige historier. Jeg ble bare litt nysgjerrig på hvor man egentlig treffer sin kjære. Og det viser seg jo her at man kan treffe de hvor som helst
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #20 Skrevet 29. mai 2006 Er veldig nysgjerrig på hvordan Hu i svingen og Donnie møttes Hadde håpa en av de 2 skulle skrive her, har nemlig hørt at de møttes via KG (?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå