Gjest camillo Skrevet 26. mai 2006 #1 Skrevet 26. mai 2006 Jeg sliter med å finne meg en kul stil som ''er meg'', av flere grunner. Den viktigste er at jeg har så vanvittig ulik smak, at jeg liksom aldri får til noe gjennomført. Jeg liker f.eks. baggy bukser og flate sko like godt som støvletter med styltelange hæler, og omvendt. Jeg liker elementer av sigøynerstilen, og elementer av det rocka. Jeg finner liksom ingen kjerne her, og vet ikke hva jeg skal gå ut ifra. Er det noen kreative sjeler med peiling på slikt, som kan komme med noen råd..?
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #2 Skrevet 26. mai 2006 Jeg anbefaler slaskeavdelingen på HM. Det er mye lettere å finne "seg" der enn f.eks dameavdelingen. De har såpass mye forskjellig og variert der, og alt trenger ikke være slask der nei
Gjest camillo Skrevet 26. mai 2006 #3 Skrevet 26. mai 2006 Jeg anbefaler slaskeavdelingen på HM. Det er mye lettere å finne "seg" der enn f.eks dameavdelingen. De har såpass mye forskjellig og variert der, og alt trenger ikke være slask der nei ← Og hva/hvor er slaskeavdelingen?
Lilith Skrevet 26. mai 2006 #4 Skrevet 26. mai 2006 Jeg er også sånn, og jeg løser problemet på følgende måte: En dag er jeg 'slask', den neste rocka, den neste classy, den neste romantisk, etc, etc. Mye mer spennende enn å ha samme stil hele tiden, eller hva? Men jeg skjønner hva du mener, altså ...
Gjest camillo Skrevet 26. mai 2006 #5 Skrevet 26. mai 2006 Jeg er også sånn, og jeg løser problemet på følgende måte: En dag er jeg 'slask', den neste rocka, den neste classy, den neste romantisk, etc, etc. Mye mer spennende enn å ha samme stil hele tiden, eller hva? Men jeg skjønner hva du mener, altså ... ← Skulle gjerne gjort det forsåvidt, men jeg har ikke råd til å være gjennomført innen alle de ulike stilene...
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #6 Skrevet 26. mai 2006 Og hva/hvor er slaskeavdelingen? ← tror faktisk det er ungdomsavdeling bor i kristiansand, og den HM som er på slottet syns jeg er mye mer ordinær enn på sørlandsenteret :klø: rart, for de har jo samme klærne ville jeg tro!
Gjest camillo Skrevet 26. mai 2006 #7 Skrevet 26. mai 2006 tror faktisk det er ungdomsavdeling bor i kristiansand, og den HM som er på slottet syns jeg er mye mer ordinær enn på sørlandsenteret :klø: rart, for de har jo samme klærne ville jeg tro! ← Ja, OK. Jeg var der her om dagen faktisk, og fant noe. Men jeg synes det er mye rart og stygt der også, men kommer til å tråle det i ny og ne for å huke tak i noe kult.
Lilith Skrevet 26. mai 2006 #8 Skrevet 26. mai 2006 Skulle gjerne gjort det forsåvidt, men jeg har ikke råd til å være gjennomført innen alle de ulike stilene... ← Det har ikke jeg heller, men jeg mikser og trikser og slår meg til ro med å ikke være helt gjennomført hele tiden ... Det er ganske mye du kan gjøre med tilbehør, da! Et skjørt kan være romantisk eller rocka alt ettersom hva du har til. Kjør på med et naglebelte og en tøff t-skjorte, så er du rocka. Støvletter og en søt bluse, så er du romantisk. Hår og sminke er også viktig, selvfølgelig.
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #9 Skrevet 26. mai 2006 I dag skal jeg på topperaid på HM, billig og mye najs :Dq
Gjest camillo Skrevet 26. mai 2006 #10 Skrevet 26. mai 2006 Det er ganske mye du kan gjøre med tilbehør, da! Et skjørt kan være romantisk eller rocka alt ettersom hva du har til. Kjør på med et naglebelte og en tøff t-skjorte, så er du rocka. Støvletter og en søt bluse, så er du romantisk. Hår og sminke er også viktig, selvfølgelig. ← Jaa, det er sånt jeg trenger å få tips om. Godt poeng. :-D
Catzy Skrevet 27. mai 2006 #11 Skrevet 27. mai 2006 Må man på død og liv ha en bestemt stil? Er det ikke bedre å mikse og matche? Alternativt kan man plukke seg ut noen farger å bygge opp en garderobe rundt, så man kan føle seg litt gjennomført hver dag. Finne et gjennomgangstema og se hvor mange stiler man kan kjøre med variasjoner over samme tema. Catzy
Gjest camillo Skrevet 27. mai 2006 #12 Skrevet 27. mai 2006 Må man på død og liv ha en bestemt stil? Er det ikke bedre å mikse og matche? Alternativt kan man plukke seg ut noen farger å bygge opp en garderobe rundt, så man kan føle seg litt gjennomført hver dag. Finne et gjennomgangstema og se hvor mange stiler man kan kjøre med variasjoner over samme tema. ← Det er mer det siste jeg mener - tips til smarte måter å få en gjennomført stil. En gjennomført stil kan selvfølgelig godt være miks-og-match, men jeg er ikke glad i å shoppe, og ikke spesielt interessert i klær heller, bortsett fra når jeg har dem på. Ergo har jeg ikke helt sansen, og lurer litt på hvordan de ''stilfulle'' gjør det.
Gjest Mireya Skrevet 27. mai 2006 #13 Skrevet 27. mai 2006 jeg er ikke glad i å shoppe, og ikke spesielt interessert i klær heller, bortsett fra når jeg har dem på. Ergo har jeg ikke helt sansen, og lurer litt på hvordan de ''stilfulle'' gjør det. ← De "stilfulle" elsker som regel shopping, og bruker mye tid (og penger?) på det. Det blir som en slags hobby, tror jeg. Er ikke særlig stilfull selv, men ser ofte jenter som lyser "dette har jeg peiling på" gjennom at de har fikset seg sin helt egne, kule stil. Trenger ikke nødvendigvis å være fullstendig moteriktig, men det er kult, og de synes blant alle oss A4-jentene.. Sitter stand by her og venter på gode tips, jeg også. (Er jo gravid nå, men etter fødsel blir jo kroppen tilnærmet normal igjen ganske kjapt. Og stilig stil er ikke dumt.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå