Gå til innhold

80-talls party

Anbefalte innlegg

Gjest Anne-Marte
Skrevet

Vi er en vennegjeng som skal ha 80 tallsparty! Jeg har fått ansvaret for maten! Noen som har forslag på typisk mat fra det glade 80 tall? :ironi:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Pizza Grandiosa. Toro Gryteretter.

Gjest Gjesta
Skrevet

Grandis *kniser* og

Gryterett

Gjest Gjest
Skrevet

Kinakålsalat med mais, agurk, paprika og thousand island!

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Aspikk/kabaret

Gjest gjest1
Skrevet

Er en lang tråd om dette med mange gode tips her på KG

Gjest Gjest
Skrevet
Kinakålsalat med mais, agurk, paprika og thousand island!

Å ja, kinakål er skikkelig 80-talls! Ellers er jo Grandiosa og Toro gryterett trist festmat syns jeg...

Løvbiff og hamburger er kanskje hakket bedre (med kinakålsalat og obligatorisk Thousand Island!) :ler:

Skrevet
Er en lang tråd om dette med mange gode tips her på KG

Her

Skrevet
Vi er en vennegjeng som skal ha 80 tallsparty! Jeg har fått ansvaret for maten! Noen som har forslag på typisk mat fra det glade 80 tall? :ironi:

Mexikansk gryte fra Toro, finnes ikke mye som er mer 80-talls enn det.

Helt usmakelig selvsagt, men det er jo det aller meste annet fra 80-tallet også :)

Gjest Gjest
Skrevet

Kina mat.

Stekt ris med reker og kylling.

Lasagne

Skrevet

Det var vel på slutten av 80 tallet at tacoskjell med salat og kjøttdeig gjorde sitt første inntog. Om om du får tak i Pinto (grønn) brus, så er det vel optimalt.

Gjest Dallandra
Skrevet

Hehe, hjemmelaget pølsepizza. 2 cm pizzabunn, tomatfyll med pølser, og 1/2 cm norvegia på toppen. Evt ferdigkjøpt pizzabunn med Trondhjemsmats pizzafyll på boks med det obligatoriske halvcentimeterslaget med norvegia, og en dugelig neve med oregano på toppen.

Gjest Jamila
Skrevet

Og brus lagd med Soda Stream brusmaskin!

Gjest Gjest
Skrevet

Ståle Stiils pizzafyll er et must!

Gjest Kalmar
Skrevet

Fløtegratinerte poteter og Martiniglass.........

Gjest Gjest
Skrevet

:ler: Mye "digg" her ja...! Hva m

-biffsnadder m pommes frites og bernaise?

-Hawaii-burger?

-Grillet kylling m formloff og ris, m masse grillkrydder?

Gjest Gjest
Skrevet

Formloff hadde jeg helt glemt! :ler:

Burde vel kåres til "80talls brød " eller noe sånt!

Husker vi hadde det på lørdagskvelden hjemme sammen med Orientalsk Gryte ifra Toro eller grillben.

Skrevet

Kom på en sær ting vi brukte å ha som lørdagskos på 80-tallet. Spiralloff i skiver med noen skiver bogskinke fra boks med en ananasring (hermetisk, selvsagt) oppå. I hullet i ananasringen hadde vi en klatt rømme og så en sviske på toppen. Ser for meg at oppskriften kan ha kommet fra et ukeblad eller noe.

Har ikke spist det siden 80-tallet...

Gjest Embla s
Skrevet
Kom på en sær ting vi brukte å ha som lørdagskos på 80-tallet. Spiralloff i skiver med noen skiver bogskinke fra boks med en ananasring (hermetisk, selvsagt) oppå. I hullet i ananasringen hadde vi en klatt rømme og så en sviske på toppen. Ser for meg at oppskriften kan ha kommet fra et ukeblad eller noe.

Har ikke spist det siden 80-tallet...

:grine2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...