Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #1 Skrevet 26. mai 2006 Jeg vikarierte noen dager og tirsdag sa arbeidsgiver at den ordinære lønna vil komme om litt over en ukes tid, mens jeg ville få forskudd på lønn i dag. Men det er ikke kommet penger på konto. Har det noe å gjøre med at det var helligdag i går? Hvor stor er sjansen for at pengene kan komme inn senere i dag? Jeg har ikke samme bank som arbeidsgiveren.
Malama Skrevet 26. mai 2006 #2 Skrevet 26. mai 2006 De kan godt komme på konto i ettermiddag, bankene har en "kjøring" klokken halv ett. Og litt avhengig sv når på døgnet din bank oppdaterer kontoinformasjon vil du fint kunne få penger på konto i ettermiddag fra denne kjøringen. (jepp, akkurat slik jeg håper mesteparten av pengene jeg nå sitter og sender til banken skal bli utbetalt i dag, og være på konto i dag (av det som forfaller i dag da. Jobber nemlig med utbetaling. Ikke av lønn da, men faktura.)
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #3 Skrevet 26. mai 2006 Takk for svar. Jeg er nesten blakk og håper pengene kommer inn senere i dag. Det er vel lite håp for at de kommer inn på en lørdag?
Malama Skrevet 26. mai 2006 #4 Skrevet 26. mai 2006 Lørdag og søndag skjer det ingenting i banken nei. Det er i dag, eller mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå