Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #1 Skrevet 26. mai 2006 Noen som vet hva det koster for dameklipp med farge/striper hos studio Alf? Er det lik pris hos alle frisørene? Eller er det variasjoner i fex om de er junior eller senior stylist sånn som hos Adam og Eva?
Ginen Skrevet 26. mai 2006 #3 Skrevet 26. mai 2006 *slutt og mas* Jeg gikk hos Studio Alf for et par år siden. Syns og huske jeg stripa det og klippet det, betalte 1200,-. Husker det pga det var første gangen jeg betalte så mye (gikk på skolen og sånn). Nå er dette vanlig.
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #4 Skrevet 26. mai 2006 Tror prisene ligger på hjemmesiden deres på nettet. Bare søk på google så kommer siden sikkert opp.
IdaC Skrevet 27. mai 2006 #5 Skrevet 27. mai 2006 Her jeg holder til så er dem dyrere enn andre, og mange av de som jobber der er veldig lite dyktige. Jeg husker jeg klipte meg der for par år siden. Endte opp med å betale ca 25% mer enn hos andre, og med en klipp jeg absolutt ikke ville ha. Mulig jeg hadde uflaks da
Diamantfrik Skrevet 27. mai 2006 #6 Skrevet 27. mai 2006 Jeg vet ikke prisene til Studio Alf, men jeg har klippet meg der en stund og er fornøyd både med prisen og frisørene. For noen uker siden fikk jeg ikke time der og måtte gå til Auster, der betalte jeg 350,- mer for farger og en liten stuss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå