Gjest Carmelle Skrevet 26. mai 2006 #1 Skrevet 26. mai 2006 Hei, Jeg har sett på Hamarkroa Spiseri denne uken etter at det har åpnet etter oppussingen og det har blitt pent bortsett fra noen småting som enda er uferdig...vurderer dette stedet for bryllup sommeren 2007 (som omtrent er fullbooket allerede!!), MEN lurte på om noen av dere har spist der i selskap? Lurer på hvordan maten er? Hadde sett for meg en gourmet restaurant hvor man får alt ferdigg på en tallerken, men på dette stedet blir hovedmaten servert på fat (ettersom det er 80-90 gjester etc)....har noen ganger vært borti steder hvor maten da bare er så stusselig....så er det noen som har erfaring fra Hamarkroa Spiseri - het vel museumskroa før tror jeg? (vet det er et bra sted som leverer maten der men den skal jo lages og serveres...)
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Hei Man kan vel ikke finne et finere ramme for bryllup på Hamar enn Odden. Vi skal ha bryllup der i august. Maten er helt utrolig god, i alle fall det vi har prøvesmakt fra selskapsmenyen. Det er noe av det bedre og på høyde med det beste i Oslo. Vi får maten lagt opp på tallerkener og skal være 70 personer, det var ikke noe problem å få til. Dette smaker så absolutt gourmetrestaurant! Personalet og daglig leder Eva er veldig hyggelige og hjelpsomme. Og så kan man har vordrink og kaffe på terassen. Anbefaler så absolutt Hamarstua! Lykke til med planleggingen.
Dragona Skrevet 28. juli 2006 #4 Skrevet 28. juli 2006 Ja Odden er et kjempe fint sted, spurte på det vi å, 70 000 skulle de ha, OG tillegg at de ikke kunne stenge for turister som kom. Var det vi fikk beskjed om.... hehe.. så du er klar over det.. Kjenner kokken i Hamar Catring... Vi fikk tips om et annet sted av han. og tok det for halve prisen. Og det var med kokk og servitører!!! Men ønsker deg lykke til med planlegging og alt annet!!! Bare jeg ikke var en gledesdreper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå