Charmina Skrevet 8. desember 2002 #1 Skrevet 8. desember 2002 Heisann!! Rart spørsmål kanskje? MEN - aner noen om man kan få kjøpt video med diverse musikkvideoer fra 80 tallet?? Klem Charmina
Milo Minderbinder Skrevet 8. desember 2002 #2 Skrevet 8. desember 2002 jeg ville rett og slett ha gått til et nettsted for DVD/video, for så å skrive inn ønskede artist. Selv om jeg egentlig ikke liker musikken til Modern Talking, kunne jeg ha tenkt meg å ha samtlige videoer som de lagde på 80-tallet. Jeg så en på tv forleden, og jeg lo så snørr og tårer rant. Ikke av han som er for pen, men av han blonde som står i bakgrunnen og er så eplekjekk at han nesten gjør på seg av eplekjekkaseri..... Milo
Gjest chimp Skrevet 9. desember 2002 #3 Skrevet 9. desember 2002 Må bare iforb. m d spørsmålet minne om kanal VH-1. Dette er noe vi fikk inn i stua i forb. m at vi fikk digital-TV, og jeg må virkelig si at hele pakka var verdt bare denne ENE kanalen. Her kjøres d musikkavstemninger på alt mellom himmel og jord, masse 80-tallsmusikk i løpet av dagen, spes. den programposten som heter 'So eighties', masse interessante andre programmer som 'Behind the music' og 'Then and now', massevis av live-opptredener osv, osv. De kjører en god del ny musikk innimellom også, bare ikke hip-hop og rap, da dette er forbeholdt MTV. Anbefales på d varmeste! Bare ta en kikk på programoversikten! Andres synspunkter på denne kanalen hadde vært i artig å lese......
Gjest LilliBlaze ik innlogget Skrevet 9. desember 2002 #4 Skrevet 9. desember 2002 Joda VH 1 er en bra kanal Da jeg var en tur i USA sto den på TVen på Motellet i San Frans. og der kjørte de en serie de kalte for One hit wonders. Plutselig durer de på med A HA's Take on me. Ble veldig fornærma på A ha's vegne jeg.
Gjest chimp Skrevet 9. desember 2002 #5 Skrevet 9. desember 2002 Skjønner!!! 'Take on me' må vel være en av de videoene som spilles mest på kanalen av 80-talls-låter, men d hender de kjører 'The sun always shines on TV' og 'Hunting high and low' også (m AHA, altså...)
Charmina Skrevet 9. desember 2002 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2002 Søren og....den kanalen har nok ikke vi nei!! jeg liker nemmelig 80-talls musikk jeg :oops: og kunne tenkt meg en video med litt blandet fra denne tiden (mimre mimre) Akkurat nå kunne jeg tenkt meg å høre "Last Christmas" med Wham!! Klem Charmina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå