Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!!

Rart spørsmål kanskje? MEN - aner noen om man kan få kjøpt video med diverse musikkvideoer fra 80 tallet??

Klem Charmina :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville rett og slett ha gått til et nettsted for DVD/video, for så å skrive inn ønskede artist.

Selv om jeg egentlig ikke liker musikken til Modern Talking, kunne jeg ha tenkt meg å ha samtlige videoer som de lagde på 80-tallet. Jeg så en på tv forleden, og jeg lo så snørr og tårer rant. Ikke av han som er for pen, men av han blonde som står i bakgrunnen og er så eplekjekk at han nesten gjør på seg av eplekjekkaseri.....

:hoho:

Milo

Skrevet

Må bare iforb. m d spørsmålet minne om kanal VH-1. Dette er noe vi fikk inn i stua i forb. m at vi fikk digital-TV, og jeg må virkelig si at hele pakka var verdt bare denne ENE kanalen. Her kjøres d musikkavstemninger på alt mellom himmel og jord, masse 80-tallsmusikk i løpet av dagen, spes. den programposten som heter 'So eighties', masse interessante andre programmer som 'Behind the music' og 'Then and now', massevis av live-opptredener osv, osv. De kjører en god del ny musikk innimellom også, bare ikke hip-hop og rap, da dette er forbeholdt MTV. Anbefales på d varmeste! Bare ta en kikk på programoversikten!

Andres synspunkter på denne kanalen hadde vært i artig å lese......

Gjest LilliBlaze ik innlogget
Skrevet

Joda VH 1 er en bra kanal :lol: Da jeg var en tur i USA sto den på TVen på Motellet i San Frans. og der kjørte de en serie de kalte for One hit wonders.

Plutselig durer de på med A HA's Take on me. Ble veldig fornærma på A ha's vegne jeg. :(:)

Skrevet

Skjønner!!! 'Take on me' må vel være en av de videoene som spilles mest på kanalen av 80-talls-låter, men d hender de kjører 'The sun always shines on TV' og 'Hunting high and low' også (m AHA, altså...)

Skrevet

Søren og....den kanalen har nok ikke vi nei!!

jeg liker nemmelig 80-talls musikk jeg :oops: og kunne tenkt meg en video med litt blandet fra denne tiden (mimre mimre)

Akkurat nå kunne jeg tenkt meg å høre "Last Christmas" med Wham!!

Klem Charmina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...