Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett reklame på selvbrunings-lotioner (fra Natusan tror jeg), fungerer vist nok som en vanlig fuktighetskrem med litt selvbruning i. Har noen prøvd dette? Blir det skjolder og ekkel lukt som. Anbefalinger av gode merker mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Natusan lukter vondt lenge etter påføring. Har prøvd lòreal sin nutribronze nå og den er det knapt noen lukt fra. Liker den best av de to ihvertfall. Får ikke skjolder av noen av de.

Gjest diorgirly
Skrevet

Jeg har prøvd både den fra Natusan og den fra Dove.

Den fra Natusan havnet raskt i søpla, luktet utrolig sterkt av den, men fargen var grei.

Den fra Dove lukter ingenting, og gir en flott og naturlig farge, ingen skjolder :) Veldig fornøyd med den.

Skrevet

jeg har bare brukt den fra natusan, og får overhode ikke skjolder.

hører flere sier den sverter av på klærne, det har jeg ikke opplevd verken i fjor eller i år. får en veldig pen farge av den.

men ja, den lukter endel...

lurer på om jeg kanskje skal prøve dove sin, dersom den er like grei og uten lukt nesten.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker Piz Buin Summer Sensation i ansiktet som vanlig fuktighetskrem. Den kan virkelig anbefales, jeg ser frisk og lett sommerbrun ut, ikke antydning til skjolder eller fake brunfarge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...