Gå til innhold

Katt og diabetes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kattungen min drikker så utrolig mye vann, hele tiden. Han drikker vann fra alle steder, men spesielt vasken på badet. Hver gang noen går på badet følger han etter for å drikke fra springen. Jeg vet at hos mennesker som har stor tørst, kan årsaken være diabetes. Hva med katter? Er det det samme med dem? Skal katter normalt ha samme sukkerverdi i urinen som mennesker (da kan jeg nemlig teste det selv) eller er det helt annerledes? Håper det er noen som kan svare meg, for jeg begynner å bli litt bekymret for at det er noe galt. Da må han jo få hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kattungen min drikker så utrolig mye vann, hele tiden. Han drikker vann fra alle steder, men spesielt vasken på badet. Hver gang noen går på badet følger han etter for å drikke fra springen. Jeg vet at hos mennesker som har stor tørst, kan årsaken være diabetes. Hva med katter? Er det det samme med dem? Skal katter normalt ha samme sukkerverdi i urinen som mennesker (da kan jeg nemlig teste det selv) eller er det helt annerledes? Håper det er noen som kan svare meg, for jeg begynner å bli litt bekymret for at det er noe galt. Da må han jo få hjelp.

Skal ikke se helt bort ifra det.Jeg har ikke hørt om det,men hunder kan jo?

Du kan jo ringe vettrenæren i morgen å spørre,så du får slappet av.

Kan jo hende det er varmt inne hos deg eller at det kan være noe helt annet som står bak det der.Håper du finner ut av det,flott at du passer på synes jeg ;)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...