Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har lyst til å spørre en gutt jeg liker om han skal på fest i morgen...Den festen skal på. Men jeg vil ikke at han skal vite at det er jeg som lurer på det. Det går vel ann å sende tekstmeldinger anonymt gjennom internet? Men det er vel ikke mulig å svare, for den som får meldingen?

Går det ann å sende anonym melding fra mobil, og at han som får den svarer, uten å se hvem han svarer til?

Hadde vel egentlig ikke gjort noe om jeg sendte til han, sånn helt vanlig. Kunne bare latt som at jeg sendte feil hvis han svarer <Ja jeg skal dit. Hvem er du?>

Men han kommer til å skjønne at jeg ikke sendte feil hvis han skal på festen alikavel... Å det er pinlig å sende melding hvis han har dame... Jeg er ikke interessert i at mange folk finner ut at jeg liker han litt heller. For jeg kjenner han ikke og ettervert finner jeg kanskje ut at jeg ikke liker han alikavel. Bahh....

Videoannonse
Annonse
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Det går nok bare ann å sende anonymt, men ikke at han svarer uten at han vet hvem det er.

Hvor gammel er du? (Ikke frekt ment :)) Er vel ikke så farlig å spørre om det vel, uansett om han får vite om du liker han litt. Er det ikke noen andre som vet om han kommer da? Uansett er det vel ikke verre enn å bare se om han kommer hvis du ikke tør spørre ;)

Gjest lilletroll
Skrevet

Da må du jo ha hemmelig numer da...slik at han ser nummeret og får svart, men ikke får sjekket hvem det er sitt.....men når det er sagt _ JEG_ hadde ikke svart på en melding fra noen jeg ikke visste hvem var.....

Gjest Gjest
Skrevet
Hvor gammel er du? (Ikke frekt ment :))

Snart 16 år.. :rodme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...