Gå til innhold

Sokker på under sex?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan stiller du deg til å ha sokker på under akten?? Selv tenner jeg sinnsykt på at damen beholder sokkene på når vi har sex. Og da spesielt nye myke deilige tennissokker. Helst hvite! Ingenting gjør meg mer kåt enn å se en naken med bare sokker på. Og ingenting er mer pirrende enn å få en skikkelig "footjob" der hun ligger naken og gnir føttene/de myke sokkene på penis. Da tar det ikke lang tid før jeg spruter utover sokkene hennes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Morsom fetisj :)

Personlig synes jeg ikke det er spesielt sexy med hvite tennissokker, uansett hvem som måtte ha dem på seg.

Endret av copernicus
Gjest Gjest
Skrevet

Nei takk! Jeg mister lysta tvert om mannen ikke tar av seg sokkene før buksa. Er det i tillegg sokker med hoggormmønster, kan det ta opp til en uke før den kommer tilbake. Det samme gjelder sokker i sandaler.

Gjest *Just-Me*
Skrevet

hehe, må jo nesten le litt. Man alle har jo hver sin smak og tenner på forskjellge ting.

Men jeg har faktisk lest at visst jenter har sokker på under sex så får de en bedre orgasme!! (synes ikke selv dette funker da....)

Gjest Hufsa
Skrevet

Fortrekker både meg selv og mannen uten sokker, under sexakten.. :humpe:

Men kanskje det er jeg som er rar....

:)

Skrevet

Det hender titt og ofte at en av oss har sokker, spesielt hvis det er sånn må ha og må ha nå! Det tar for lang tid til å fjerne sokkene :sjarmor:

Gjest Catwoman
Skrevet
Naken mann med BARE sokker på?

Mer lattervekkende enn sexy :ler:

jepp. Og veldig usexy.

Skrevet

Hvis det går fort i svingene så skal jeg ikke kreve at alle plagg MÅ av,men synes ikke akkurat at sokker er sexy nei! Trodde man nesten ikke fikk kjøpt hvite tennissokker lengre heller jeg?

Min mann skal være naken, varm og smilende! ;)

Skrevet

Sokker på blir for dumt, og hvite tennissokker blir urtåpelig.

I frykt for å bli konfrontert med mangel på respekt for andres synspunkter og andre plagsomme påstander så svarer jeg bare for meg selv.

Gjest gjest1
Skrevet

Med den temperaturen jeg til tider har på føttene, er det rett som det er at sokkene er på også i senga. Men hvite tennissokker er det da altså ikke! Derimot lårhøye, myke strømper i angoraull, og de er faktisk riktig så lekre.

Gjest Gjest
Skrevet
Med den temperaturen jeg til tider har på føttene, er det rett som det er at sokkene er på også i senga. Men hvite tennissokker er det da altså ikke! Derimot lårhøye, myke strømper i angoraull, og de er faktisk riktig så lekre.

Samme her. Mye mer turn-off med isbiter i senga.

Og når vi har sex tenker jeg egentlig ikke på hva mannen har på seg (det hender det er noen plagg igjen ;) ).

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Husker at jeg hadde sex med sokker på sammen med den første partneren min. Men hun foretrakk etter hvert at vi heller brukte vanlig kondom, som folk flest.

Endret av Kvinneguden
Gjest Gjest
Skrevet
hehe, må jo nesten le litt. Man alle har jo hver sin smak og tenner på forskjellge ting.

Men jeg har faktisk lest at visst jenter har sokker på under sex så får de en bedre orgasme!!  (synes ikke selv dette funker da....)

det har jeg og lest.. men da mente de nok at når jentene er varme på bena får de lettere orgasme enn når de er kalde på bena.. har ikke erfart dette selv men :overrasket:

Gjest Gjest
Skrevet

hva er det som er så gærnt me sokker på under akten egentli?

tenker ikke på det under sex jeg :sjarmor:

Skrevet

:hår: sokker er harry for begge kjønn, men funker det for deg er jo det helt Konge :klappe:

Pene stay-ups på meg funker på typen

Gjest Gjest
Skrevet

Bare sokker er vel ikke akkurat sexy, men det gjør meg ikke noe heller. Noen ganger bare glemmer vi å ta dem av, men stort sett forsvinner de sammen med buksene. Ingen big deal.

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Ikke vær så kategoriske da jenter! Kryr av både nettsteder, blader og filmer for de som tenner på jenter som har sokker på. Indikerer vel at ganske så mange gutter/menn digger dette. Og la dem nå få lov til det. Folk tenner på så mye rart, alt fra strømpebukser (forstå det den som kan) til regntøy, lær og latex. Uansett, tror det er en viss forskjell på kjønnene her. Jenter kan f.eks. tenne på en mann i bar overkropp med stram olabukse. Men - dere foretrekker at selve sexen skjer uten sånne plagg (ja, bukse var kanskje et dårlig eksempel, den må nesten av da :) ) Mange menn liker at dama har plagg på seg under akten, som et ekstra krydder. Jeg er f.eks. en typisk "leg man" og digger stay-ups. Skulle vi ha det travelt og sokkene blir værende på bryr det ikke meg. Vanlige svarte sokker er ikke akkurat turn-on så de hadde jeg nok fjernet selv. Hadde hun hatt rosa eller lysblå sokker på så hadde jeg latt dem være på, kan være søtt det :sjarmor:

Endret av Gorgonzola

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...