Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå dukket endelig motivasjonen opp for å begynne å trene igjen (den kommer og går skjønner dere), men jeg irriterer meg over at det ikke finnes ålreite treningssentere som tilbyr lforskjellige muligheter å betale for treningen på :frustrert:

Alle disse fine, store senterene så må man binde seg for ett år! Før når jeg trente en del så pleide jeg å ha halvtårs abonnement vinterhalvåret og klippekort sommerhalvåret fordi da var jeg mye borte. Hvorfor finnes ikke det lenger?

Jeg har ikke lyst til å binde meg for hele året - da får jeg helt vondt i magen når jeg ikke trener hver uke :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg irriterer meg over det samme! Jeg har ikke råd til x antall hundre kroner i måneden, så skulle gjerne hatt et klippekort til gruppetimer som aerobic og spinning og styrketimer. Skulle ikke tro det var så vanskelig å organisere, men på Sats tilbys det ikke, og flere muligheter er det ikke her jeg bor. Men klippekort til solstudioet har dem......

Gjest gjesta
Skrevet

Er så enig! Det ser nesten ut som det er et marked for et nytt treningssenterkonsept her!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes treningssentrene var greiere med sånt før. Problemet er at jo flere av oss som signer opp for et årsabonnement og ikke bruker det, jo mer penger i kassen hos dem.

Lurer på hvor mange støttemedlemmer treningssentrene har..jeg har vært blant dem i lange perioder, iallefall.

Skrevet

Jeg og har vært et veldig bra støttemedlem i flere år.

Nå har jeg gjennom et medlemskap fått et bra tilbud, så jeg betaler for hver måned, men kan si opp med bare 1 måneds oppsigelse, når jeg vil.

Skrevet

Synes klippekort er utrolig dyre og, det koster jo 1000 kr for 10 ganger de fleste steder, og det er jo drit dyrt.

Og da lønner det seg jo og bli medlem da, selv om du trener bare en gang i uka.

Gjest Gjest
Skrevet

Syns det er til pass for dere som trener på S.A.T.S o.l. Dere betaler uten å mukke likevel. Klager gjør dere bare andre steder enn der dere burde klage. Typisk norsk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...