*nora* Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Ser at Oriflame har begynt å annonsere på KG... Mange her som bruker produktene deres eller? De hadde 50% på alle varer her for noen uker tilbake, og jeg benyttet anledningen til å handle endel av de dyre produktene (faktisk fikk jeg 70% avslag pga medlemskap...) Kjøpte mye, blant annet Beauty Bust, som jeg ser det blir reklamert for. Og tro det eller ei, men puppene mine har faktisk blitt "spenstigere"!! Har ganske store bryst, og etter å ha ammet tre barn i ca 4,5 år er det ikke til å stikke under en stol at det er litt slapt, ja... Men - etter første "smurning" med den kremen så jeg forskjell!!! Det som er dumt, er at det virker som om den må brukes hver dag for virkning, dvs at det ikke har noen langvarig virkning, kun i "nuet". Og ser det fort kan bli dyrt, har brukt ei halv flaske på ca 2 uker... Noen andre som har erfaring, som kanskje har brukt den lenger? Noen som har brukt andre produkter for oppstramming og utsletting (av cellulitter feks... ) Synes produktene er så pass dyre, at jeg ikke gidder kjøpe dem itilfelle de ikke funker, er ikke sååå desperat liksom...
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Hei Nora! Jeg oppdaget også Oriflame her på KG, og tenkte litt sånn 80-talls produkter Ble faktisk veldig overrasket over både pris og kvalitet. Så kult å høre at Beauty Bust funker! Alle som har ammet har vel opplevd noe av det samme som deg, så nå skal jeg gå inn å bestille Men annonserer ikke Oriflame her inne nå lenger da..? Vel; får vel gå direkte til siden da, for shoppe skal jeg Nå som bikinisesongen ser ut til å være i gang, er det på tide å føle seg litt vel, så takk for tipset! SOLhilsen fra C
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå