Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dersom eksen deres, 38 år gammel, i en liten by, har "delt omsorg" for barnet deres, legger seg ut på nett, AdultFriendFinder.com, hvor alle som vil, kan se det, med nakenbilde. Han søker etter sex-møter med damer, par, grupper osv, for all slags typer sex. Er villig til å reise langt for å få sex, hans største drøm er "gangbang"+++++. Han sitter på nettet til alle døgnets tider, også når barnet er hos han. Msn, web-cam, skype... Han har mange sex-partnere, som han skaffer seg via nettet. Henter dem også hjem til seg. I profilen hans står det at han inviterer gjerne til sex-weekend for grupper hjemme hos seg. Selvfølgelig når han ikke har barnet (håper jeg), men i dobbeltsengen som hun sover i når hun er hos han, og i badekaret hvor hun bader... Hva ville dere gjort om dere var meg? Svar, vær så snill!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Da ville jeg sagt at hans privatliv er en greie, men når man legger ut bilder av seg selv slik kan dette skape problemer for deres felles barn, følgelig bør han kutte ut såpass åpenlyse kontaktannonser. Og, dersom naboene hans reagerer på mange mennesker på besøk ville jeg anbefalt han å heller ta inn på motell/hotell for sine utskeielser.

Gjest Embla s
Skrevet

Skjønner godt at du ikke liker dette, men hva han gjør når han ikke har barnet deres er faktisk hans privatsak, så lenge det ikke er kriminelt eller på annen måte går ut over barnet. Hvis du er redd for at barnet deres skal bli uthengt og mobbet pga pappans utsvevende liv, kan du jo be han være litt mer diskret?

Gjest Gjest
Skrevet

Ignorere det fullstendig, det er ikke din sak

Gjest d'Arc
Skrevet

Enig. Men han bør ikke gjøre det når ungen er der!

Skrevet

Hvordan vet du dette?

Er det noe som blir snakket om/som folk vet?

I tilfelle ville jeg snakket med ham om det, og bedt ham om å huske at han har et barn som etterhvert blir større. - Og får høre ting på bygda.

Gjest Piper
Skrevet

Så lenge barnet blir holdt utenfor hans sexliv, ser jeg ikke noe grunn til at du skal blande deg inn i det. Om du er redd for at barnet skal sove i samme seng som han har hatt sex i, så lurer jeg på hvordan dere to klarte å lage barn sammen i det hele tatt. Lurer også på om det hadde vært annerledes å bade barnet i et badekar dere to hadde sex i, når det tydeligvis er så stort problem at barnet skal bade i badekaret pappa ahr sex med andre i?

Syns du selv at du har noe med hans sexliv å gjøre, bare fordi dere har et barn sammen?

Gjest gjest1
Skrevet

Du trådstarter virker jo som du frekventerer denne siden selv, siden du vet alt dette :)

Gjest Gjest
Skrevet

Logget nylig inn for ei venninne snakka om at en skikkelig søt kar vi kjenner (nymfomaaan) er innpå der. Fant bilde av både han og en annen gutt som bor rett i nærheten av meg. :overrasket: Hadde ikke trodd at han var der.

De er ikke blyge nei. Bilde av kropp er greit, men ansikt også.... Hoho....

Gjest Anton
Skrevet

Hvis det er en eks...

Har du noe med det?

Gjest Gjest
Skrevet

Det tar vel ikke så lang tid før datteren din får høre om dette siden dere bor på et lite sted, og det blir vel ikke noe særlig hyggelig for henne? :tristbla:

Skrevet

Veel....Det er hans liv, og han må få gjøre som han vil.

Hvis dette går utover barnet er det jo ille, men om dette er en aktivitet han bedriver som ikke går utover barnet, så må han få gjøre som det passer han selv.

Skrevet

Når du sier delt omsorg, mener du at han har barnet i noen helger, eller har dere barnet like mye? Iallefall så er slike ting grunn til å bli fratatt foreldreretten for et barn, fordi dette ikke er noe sunt miljø for et barn å vokse opp i. Hovedspørsmålet er jo om han holder på med dette også når barnet er der? Men dersom han har barnet bare annenhver helg eller noe sånt, så tror jeg ikke de slår så hardt ned på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...