Gjest motorrypa Skrevet 8. desember 2002 #1 Skrevet 8. desember 2002 ja så får det vel være sagt da. jeg veier vel bortimot 30 kilo mer enn jeg burde gjøre normalt sett. å jeg ble gravid. å det første som slår meg da er jo ikke akkurat at jeg må ta abort fordi jeg er for feit. ærlig talt. har da hørt om tynne mennesker som har lagt på sseg 50 kilo i et svangerskap. er dette normalt. i think not. forøvrig så har jeg heller ikke lagt på meg noe særlig i svangerskapet i forhold til normale mennesker med normal vekt. det jeg har lagt på meg er det barnet og alt det der veier å fått litt større pupper. videre utover det så har jeg faktisk tatt av meg ellers på kroppen. å at når man er gravid skal man spise for to, det er bare bullshit. for ikke trenger man det å ikke burde man gjøre det. å ikke er det plass i magen til å gjøre det heller så den saken er nå grei. jeg har heller ikke hatt noen problemer med blodtrykket, selv om mange sikkert har det. bekkenløsning har jeg , men det har åsså ALLE andre som er gravide. hvorvidt man plages av det eller ikke er individuelt. så er du feit å gravid så synes ikke jeg det gjør noen verdens ting. det er jo bare å være fornuftig for svarte.
Chiquita Skrevet 8. desember 2002 #2 Skrevet 8. desember 2002 Flott innlegg, Motorrypa!!!! Men for den del - det er da ingen andre som har noe med hvor mye en veier når en er gravid heller da - Det er en privat-sak!!!! Det er alt for mye syns'ing rundt dette emnet - kan ikke folk heller passe sine egne saker???? *klem* Chiquita (som ikke er gravid, og ikke så veldig overvektig, men som ble VELDIG provosert og engasjert da dette teamat kom opp første gang)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå