Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 (endret) Inspirert av tråden om å kle seg fint. Dere som bruker dressbukser mer eller mindre daglig, hvor finner dere disse buksene? Jeg liker bukser som har vide, rette bein og som sitter lavt på hoftene. De skal ikke ha stretch, og gjerne press. Men jeg sliter med å finne slike bukser, og egentlig er jeg bare fornøyd med noen jeg har fra Mexx og Inwear, pluss en gammel, grå fra H&M. Så hvor finner dere fine dressbukser som ikke har kjerringfasong, og som er fine i stoffet og tåler vask? Gjerne noen som finnes i små størrelser, også. Jeg skal snart til utlandet, og planlegger besøk hos Mexx, Zara og Mango, men vil gjerne ha tips om norske butikker også. :øver på å kle meg litt finere: Endret 25. mai 2006 av Elphaba
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 synes only og vero moda,og be young er fine jeg.
Gjest gjesta Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 I tillegg til de du nevnte så har jeg også funnet en del varp på Benetton gjennom tiden. I tillegg så synes jeg Filippa K kan ha noen fine.
Gjest gjesta Skrevet 26. mai 2006 #5 Skrevet 26. mai 2006 Oasis, Vic og Sand kan også tidvis ha noen fine dressbukser.
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #6 Skrevet 26. mai 2006 Har en kjempefin en fra only, det er favorittbuksa mi faktisk! Ingen andre sitter bedre :O
Dina Skrevet 26. mai 2006 #7 Skrevet 26. mai 2006 Vic og Zara er mine favorittbutikker når jeg handler dresser. Jeg går i dress daglig på jobb, og har sikkert 20 stykker... Ellers har faktisk H&M også fått en del fine dresser med bukser som er lave i livet, slik jeg også liker det. Kvaliteten er også ok. Zara sine dressbukser er også stort sett lave i livet!
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2006 #8 Skrevet 26. mai 2006 Jeg skjønner det ikke, men så mange ser ut til å like dressbukser fra Vero Moda? Alt derfra jeg har hatt, har vært skikkelig simpelt i finish og kvalitet, sist nå en ONLY-bukse som fikk hengerumpe etter en halv dags bruk (og som var kjøpt trang i tillegg). VIC har vi ikke her, men jeg skal sjekke ut Zara når jeg skal ut og reise.
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2006 #10 Skrevet 26. mai 2006 Hva med VIC på Pyramiden? ← Den hadde jeg visst glemt Pyramiden er for meg SKOOOOO!!!
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #11 Skrevet 26. mai 2006 Du sier du skal reise utenlands en tur; se etter Sisley og Nicole Fahri. De har fine dressbukser.
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2006 #12 Skrevet 26. mai 2006 Du sier du skal reise utenlands en tur; se etter Sisley og Nicole Fahri. De har fine dressbukser. ← Hvor får man Nicole Fahri? Har hørt om merket, men forbinder ingenting med det? Er det britisk?
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #13 Skrevet 26. mai 2006 Jeg skjønner det ikke, men så mange ser ut til å like dressbukser fra Vero Moda? Alt derfra jeg har hatt, har vært skikkelig simpelt i finish og kvalitet, sist nå en ONLY-bukse som fikk hengerumpe etter en halv dags bruk (og som var kjøpt trang i tillegg). VIC har vi ikke her, men jeg skal sjekke ut Zara når jeg skal ut og reise. ← Den jeg kjøpte på only kosta 400 og har på en måte stiplede pinstripes om jeg ikke husker feil. Den er ikke ræva i kvalitet, men jeg så noen til 200,- der. Kan det være dem?
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2006 #14 Skrevet 26. mai 2006 Den jeg kjøpte på only kosta 400 og har på en måte stiplede pinstripes om jeg ikke husker feil. Den er ikke ræva i kvalitet, men jeg så noen til 200,- der. Kan det være dem? ← Jeg har ikke hatt noe derfra på lange tider, så de kan ha blitt bedre. Tidligere fant jeg aldri 34 hos VM, men nå har jeg til og med sett 36. Men jeg er skeptisk pga. tidligere feilkjøp. Men samtidig, 400 er under halvparten av prisen for en bukse fra merker som Fillippa K, Mexx osv. Men jeansen til 600 var ikke verdt pengene i det hele tatt. Nå er den blitt hatbukse, og er kun fin når den er nyvasket.
Gjest lilletroll Skrevet 26. mai 2006 #16 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har kjøpt en suuuper dressbukse som er AKKURAT som det du beskriver på Pop IN. Den er i merket C-girl.
Gjest allium Skrevet 26. mai 2006 #17 Skrevet 26. mai 2006 Hvor får man Nicole Fahri? Har hørt om merket, men forbinder ingenting med det? Er det britisk? ← Hun er en britisk designer. Du bør ha god råd, hvis du ikke har så god råd, er "billigmerket" hennes French Connection. Forøvrig anbefaler også jeg Zara.
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2006 #18 Skrevet 26. mai 2006 Hun er en britisk designer. Du bør ha god råd, hvis du ikke har så god råd, er "billigmerket" hennes French Connection. Forøvrig anbefaler også jeg Zara. ← Da tror jeg at jeg står over foreløpig, jeg er jo tross alt teknisk sett arbeidsledig. Zara skal definitivt sjekkes ut, for billig og bra er OK når man vil skifte litt stil. Og siden kjeden er spansk, har de vel litt for oss som er relativt små, også
Gjest lilletroll Skrevet 26. mai 2006 #19 Skrevet 26. mai 2006 Da tror jeg at jeg står over foreløpig, jeg er jo tross alt teknisk sett arbeidsledig. Zara skal definitivt sjekkes ut, for billig og bra er OK når man vil skifte litt stil. Og siden kjeden er spansk, har de vel litt for oss som er relativt små, også ← Zara er gull, og de har etter hva jeg har latt meg fortelle, og sett (Jeg er IKKE iten selv, så erfart kan jeg ikke si) stort utvalg i små små størrelser. (Samtidig har de bukser for langbeinte som meg
Gjest allium Skrevet 26. mai 2006 #20 Skrevet 26. mai 2006 Da tror jeg at jeg står over foreløpig, jeg er jo tross alt teknisk sett arbeidsledig. Zara skal definitivt sjekkes ut, for billig og bra er OK når man vil skifte litt stil. Og siden kjeden er spansk, har de vel litt for oss som er relativt små, også ← Tja... det siste lyder jo logisk, men Zara er den eneste kjedebutikken der jeg, som er 1.79 høy, finner lange nok bukser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå