Gå til innhold

Atkins sjokolade -bra?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_løvinna_*
Skrevet

jeg har sååååå dilla på denne Atkins sjokoladen Decadence Bar! det hender at jeg spiser 3 slike om dagen.. men er det usunt eller feitende?? håper ikke det...

hva er best å spise når man skal slanke seg (minst kalorier) :

' Atkins sjokolader (håpe håpe)

' Nutrilette Brownie

' Appelsin/pære

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt kommer jo ann på hva du spiser ellers i løpet av dagen da...

En atkins bar har ca 240 kcal i seg. Nutrilett sjokoladene omtrent det samme eller litt mindre (220 eller noe sånt).

Appelsin og pære har mye mindre. 100g appelsin har 50kcal og pære omtrent det samme.

3 atkinsbarer om dagen er mye og det er mye nyttigere mat du kan spise i stedet. Mer frukt og grønnsaker.

Appelsin og pære er det beste når du slanker deg av disse da de inneholder nyttige stoffer som naturlige mineraler og vitaminer.

Skrevet

Ja, 3 om dagen var veldig voldsomt.

Jeg har brukt nutrilett bar de dagene jeg er mest godtesjuk, men maks en om dagen, jeg får faktisk mannen min til og gjemme den andre.

Skrevet

Hender jeg også tyr til denne når godtesuget blir for stort på hverdager (i helgene gir jeg meg lov til å spise litt vanlig sjokolade). Men jeg begrenser meg som regel til en halv. Synes det er nok til å ta knekken på søtsuget og da har jeg heller ikke fått i meg så mange kalorier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...