Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Planen er fire-etasjes kake, med dette fyllet: 1 etg: Makronbunn Tynt lag med vaniljekrem Skogsbærmousse Sjokoladebunn Skogsbærmousse Gele På de tre øvrige etasjene bytter vi på skogsbærmousse og tropisk frukt-mousse. Kaken blir pyntet med frisk frukt og sjokolade. Gelen bør vel matche smaken i moussen, selv om kaken blir ganske fargerik Regner da med at det blir brukt rosa/lilla farge på toppen av skogsbær-moussen, og gul til tropisk frukt. Ville dere valgt annenhver etasje med skogsbær og tropisk frukt?
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 (endret) Tips: så gelé med skogsbærsmak på Meny, hvis du skal bake selv. Kaken høres i utgangspunktet god ut den, men jeg lurer på om jeg ville droppet makronbunn-det hørtes *kanskje* litt rart ut. Da hadde jeg heller tatt to sjokoladekakebunner tror jeg. Endret 25. mai 2006 av Rosin
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #3 Skrevet 26. mai 2006 Høres bra ut:) Jeg skal selv ha fargerik ostekake i fire etasjer. Gjør akkurat som du selv vil. det er din dag!!!!
BIRE Skrevet 26. mai 2006 #4 Skrevet 26. mai 2006 Hørtes helt himmelsk ut..skal selv ha nøtte bunn .med fromage med tropiske frukter,bringe bær fromage/eller mousse. heter det vel..kansje jeg tar en med sjokolade slik som deg ..skal ha en fem etasjes nedover..de kakene er ikke så mektige og kvalmene etter en stor middag he he .. Bire
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #5 Skrevet 26. mai 2006 Takk for svar Er enig i at makronbunn blir litt merkelig i denne kaka. Tror jeg heller velger to sjokoladebunner slik du foreslår Rosin! Helst kunne jeg tenke meg en slags nøttebunn, men bakeriet vårt lager kun bunner av makron, sukkerbrød og sjokolade. Hvordan smaker brownies-bunn egentlig? Er det veldig søtt og mektig?
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #6 Skrevet 26. mai 2006 Brownies er mektig og søtt ja. Men veldig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå