Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Skal du se Gay Army på TVNorge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiver meg vel på det (altså begynner å se det) om folk begynner å snakke om det. Altså om det slår an

Skrevet

Jeg ser det. Ganske morsomt om man ikke henger seg opp i stereotypen, og husker at disse gutta representerer kun seg selv.

Gjest gjest1
Skrevet

At ikke de millitærgutta blir hese :forvirret:

Gjest nikita~
Skrevet

Jeg så det i dag, og JA, jeg ble underholdt :sjenert:

Skrevet (endret)
At ikke de millitærgutta blir hese :forvirret:

Han der "sjefsmilitærmannen" var jo ganske hes ;)

Syns programmet var mycket skoj :)

Endret av Årolilja
Gjest gjest1
Skrevet

Har ikke tenkt til å se det.

Men leste litt om det på netet; altså; når du døper ungen din AMADEUS til mellomnavn; da BER du om at han blir homo da... ;)

Skrevet
Har ikke tenkt til å se det.

Men leste litt om det på netet; altså; når du døper ungen din AMADEUS til mellomnavn; da BER du om at han blir homo da...  ;)

Uh-oh.

Carola, hva HAR du gjort??!?

:grine2:

Gjest gjest1
Skrevet
Uh-oh.

Carola, hva HAR du gjort??!?

:grine2:

Hun ender vel opp med å fornekte sin egen sønn tenker jeg :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Han der "sjefsmilitærmannen" var jo ganske hes ;)

Syns programmet var mycket skoj :)

Mon tro om de er like "bråkete" hjemme.

SÅ KJÆRE; HVORDAN VAR DIN DAG?

De var jo nokså kjekke da. Nåja, en uniform har gjerne den effekten på en mann.

Gjest Gitte
Skrevet

"Kroppen min er bygget på alzheimer og bulimi. Jeg spiser jævlig mye, men jeg glemmer å spy"

Vi lo så vi holdt på å falle ut av sofaen. Genialt :-D

Skrevet

Synes ikke "reality-tv" (disse programmene er jo mer virkelighetsfjerne enn de fleste såper...) er så morsomt til vanlig, men så på Gay Army igår. Det var jo litt morsomt, men fryktelig regissert. Jeg mener, hvor har de fått tak i så utagerende feminine homser?! Det er egentlig litt trist at hver gang homser skal få hovedroller eller helteroller i slike show så plukker de ut sånne ekstremtyper som svarer til folks forventinger og fordommer. De fleste homofile/lesbiske er jo akkurat like alminnelige og kjedelige som alle andre. De går på jobben og spiser brødskiver med Norvegia og irriterer seg over høye bensinpriser, de flyr ikke på byen 7 dager i uka og har kåken full av kinky sexleker som de viser fram til alle som vil se.

Det mest oppløftende med hele programmet var egentlig at han sjefsbrøleren ikke hadde planer om å utsette den skrullegjengen for noen annen behandling enn alle andre rekrutter og hadde samme forventinger og resultatkrav til dem som til alle andre. Dét er for meg et uttrykk for respekt som jeg ikke automatisk hadde forventet av en sånn type.

Skrevet

Det er jo det som er hovedkonseptet til dette programmet - feminine menn i en uvant setting. Da huker de inn de som skiller seg mest ut. Selvsagt er det da dumt at mange nok ikke klarer å ta dette for hva det er, men tror disse mennene representerer den gjennomsnittlige homofile mannen. Men sånn er det med mange serier, man tar i bruk stereotypene. Stupid blondes, anyone? ;)

Skrevet
"Kroppen min er bygget på alzheimer og bulimi. Jeg spiser jævlig mye, men jeg glemmer å spy"

Vi lo så vi holdt på å falle ut av sofaen. Genialt :-D

Haha!! :ler:

Trodde jeg skulle døvve av latter sjøl!

"I think it`s a dildo, SIR!!"

Skrevet

Hehehe... den må jeg huske!

Skrevet

Det var jo Runar som kom med den uforglemmelige kommentaren :ler: han var også med i Robinson en gang, gikk ut ganske fort da :ler:

Skrevet
Det var jo Runar som kom med den uforglemmelige kommentaren :ler:  han var også med i Robinson en gang, gikk ut ganske fort da :ler:

Å, det er der jeg har sett ham før. Jeg lurte på det :ler:

Den kommentaren var ubetalelig. Holdt på å ramle på gulvet av latter.

Faktisk lærte jeg noe nytt. Jeg viste ikke at buttplugs kom i sååå store størrelser :overrasket:

Gjest Lise-Lotte
Skrevet

Det var en smule spesielle mennesker, ja :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
Det var jo Runar som kom med den uforglemmelige kommentaren :ler:  han var også med i Robinson en gang, gikk ut ganske fort da :ler:

Det diskuterte vi her hjemme også.....om han ikke hadde vært med i Robinson altså. Men, het han ikke Emil da ??

Skrevet

Syntes det var noe kjent med ham ja!!

Synes det var festlig, jeg! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...