Gjest Minimi Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Jeg må ha to olivengrønne liftgardiner, helst i lin. Noen som har peil på hvor jeg kan få kjøpt det? har sett i flere butikker, men har ikke finni akkurat den fargen jeg vil ha.. De skal være en mellom ting av oliven og lime trur jeg (mest oliven)
Sarah Salamander :-) Skrevet 26. mai 2006 #2 Skrevet 26. mai 2006 På Åhlens kan de i hvertfall få laget til deg tror jeg... Jeg er selv på jakt etter lift gardiner og det ser ut til at det meste nå for tiden er hvite. Selv har jeg funnet noen mørke ("kaffe mocca") på teppeland/interiør land. Kanskje de har der??
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #3 Skrevet 26. mai 2006 har du prøvd: www.ellos.no og www.josefsons.no eller www.stoffogstil.no
Manon Skrevet 26. mai 2006 #4 Skrevet 26. mai 2006 Tror de har noen på Interiørland (eller hva det nå heter) som ligger på Alnasenteret.
Gjest Minimi Skrevet 13. juni 2006 #6 Skrevet 13. juni 2006 har i grunn sett på alle steder, har finni en på interiør land som passer kjempe fint. men jeg skulle jo ha to en på 100 og en på 70. på 70cm er det omtrent ingen som har så må finne på noe annet lurt gitt
Spirito Skrevet 14. juni 2006 #7 Skrevet 14. juni 2006 har i grunn sett på alle steder, har finni en på interiør land som passer kjempe fint. men jeg skulle jo ha to en på 100 og en på 70. på 70cm er det omtrent ingen som har så må finne på noe annet lurt gitt ← Kjøp en på 100 og sy den om?
Gjest Dalwhinnie Skrevet 14. juni 2006 #8 Skrevet 14. juni 2006 Vet jeg har sett ganske friskt lingrønne liftgardiner på Åhlens for ikke så lenge siden, men vet ikke målene på dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå