Gå til innhold

Svenskehandel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags varer handler du når du handler i Sverige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Stort sett alt av kjøtt og ost. Blir også endel pasta, pålegg, vaskepulver, godteri, brus og øl.

Endret av Lillesøster
Gjest Embla s
Skrevet

Bacon, kylling, brus, øl og sjokolade.

Gjest Gjest
Skrevet

Sigaretter, vin, øl, bacon, svinestek, koteletter, honning, godis... og la meg se... :klø: ... kanskje et dameblad. De er jo billigere i Sverige.

Gjest gjest1
Skrevet

Gulost, godteri, brus og røyk ;)

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)

snus, kyllingfilet, mills rekeost, blader, wokgrønnsaker (1kg til 20,- istedet for 25,- for 0,5kg som her), dill potetgull, supper, fullkornspasta (2kg til 30 kr, 500gram av samme sort koster 19,- i norge), fullkornsris, capri-sonne, tekaker/polarbrød, ekstrasaltet bregott.

cider og rødvin på systemet.

ellers kjøper vi det vi ville gjort når vi handler hjemme, pluss det vi synes ser interessant ut.

(egg og melk kjøper jeg ikke, merkelig egentlig, da sambo er svensk og jeg eter/drikker det da vi besøker familien hans :klø: )

Endret av Fruktfat
Skrevet

Kylling, karbonadedeig, biff, svinefilet, juice, melk, youghurt, roastbeef, hønøkaker, capri-sonne, cola, ost, smågodt, potetgull, hårfarve etc.

Stort sett alt utenom fisk og vaskesaker! :) Også masse rødvin på Systemet. Og en sprit kanskje. Og :smoke:

Mye godt i Sverige.

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Ost, godteri, knekkebrød, leker, filmer, musikk, sko og briller.

Skrevet

Solbriller! (Strømstad optiska - bra butikk)

Blir litt klær også innimelom.

Gjest Thalassa
Skrevet (endret)

sminke i taxfreen på ferja, mascara osv

kjøttvarer, pålegg, brett med cola, fanta og spritebokser, smågodt, røyk(ikke til meg), øl.

ja kom på at jeg kjøper jo vaskemiddel og skyllemiddel også, i ekstra store beholdere.

Endret av Thalassa
Gjest BagLady
Skrevet

Vi kjøper kyllingfilet, svinefilet, bacon, fullkornspasta, polarbrød og diverse pålegg. Og cider og litt øl. Og bittelitt godteri :ler:

Skrevet

Varierer litt, men ofte blir det dette : "bekentærningær", indrefilet av svin, karbonadedeig, Skånsk leverpostei ( sånne ruller),noen pakker med tacotubs, noe god biff, pålegg (roastbeef og stek), ulike typer te, kokesjokolade, melblanding til Gresk lantbrød, vaskepulver, lactacyd såpe, tekaker, smågodt, cheese doodles, knekkebrød, Capri-Sonne, Vichy niveaou i ulike varianter og sikkert mye mer !

Skrevet

Kjøper kylling i forskjellige varianter, karbonadedeig, glutenfrie produkter, polarbrød, vaskepulver, risnudler, honning, coco pops og lambi dopapir.

Gjest Gjest
Skrevet

Red bull, mer (med pasjonsfrukt), långfil, falukorv, kjøttboller, potetmos (felix sin er best), tekaker, pålegg, ost, oreos, potetgull, smågodt +++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...