BlackBerry Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Hva slags varer handler du når du handler i Sverige?
Lillesøster Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 (endret) Stort sett alt av kjøtt og ost. Blir også endel pasta, pålegg, vaskepulver, godteri, brus og øl. Endret 25. mai 2006 av Lillesøster
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 Sigaretter, vin, øl, bacon, svinestek, koteletter, honning, godis... og la meg se... :klø: ... kanskje et dameblad. De er jo billigere i Sverige.
Gjest Fruktfat Skrevet 25. mai 2006 #6 Skrevet 25. mai 2006 (endret) snus, kyllingfilet, mills rekeost, blader, wokgrønnsaker (1kg til 20,- istedet for 25,- for 0,5kg som her), dill potetgull, supper, fullkornspasta (2kg til 30 kr, 500gram av samme sort koster 19,- i norge), fullkornsris, capri-sonne, tekaker/polarbrød, ekstrasaltet bregott. cider og rødvin på systemet. ellers kjøper vi det vi ville gjort når vi handler hjemme, pluss det vi synes ser interessant ut. (egg og melk kjøper jeg ikke, merkelig egentlig, da sambo er svensk og jeg eter/drikker det da vi besøker familien hans :klø: ) Endret 25. mai 2006 av Fruktfat
loffen Skrevet 25. mai 2006 #7 Skrevet 25. mai 2006 Kylling, karbonadedeig, biff, svinefilet, juice, melk, youghurt, roastbeef, hønøkaker, capri-sonne, cola, ost, smågodt, potetgull, hårfarve etc. Stort sett alt utenom fisk og vaskesaker! Også masse rødvin på Systemet. Og en sprit kanskje. Og Mye godt i Sverige.
Gjest Hippopotamus Skrevet 25. mai 2006 #8 Skrevet 25. mai 2006 Ost, godteri, knekkebrød, leker, filmer, musikk, sko og briller.
loffen Skrevet 25. mai 2006 #9 Skrevet 25. mai 2006 Solbriller! (Strømstad optiska - bra butikk) Blir litt klær også innimelom.
Gjest Thalassa Skrevet 30. mai 2006 #11 Skrevet 30. mai 2006 (endret) sminke i taxfreen på ferja, mascara osv kjøttvarer, pålegg, brett med cola, fanta og spritebokser, smågodt, røyk(ikke til meg), øl. ja kom på at jeg kjøper jo vaskemiddel og skyllemiddel også, i ekstra store beholdere. Endret 30. mai 2006 av Thalassa
Gjest BagLady Skrevet 31. mai 2006 #12 Skrevet 31. mai 2006 Vi kjøper kyllingfilet, svinefilet, bacon, fullkornspasta, polarbrød og diverse pålegg. Og cider og litt øl. Og bittelitt godteri
Trude29 Skrevet 31. mai 2006 #13 Skrevet 31. mai 2006 Varierer litt, men ofte blir det dette : "bekentærningær", indrefilet av svin, karbonadedeig, Skånsk leverpostei ( sånne ruller),noen pakker med tacotubs, noe god biff, pålegg (roastbeef og stek), ulike typer te, kokesjokolade, melblanding til Gresk lantbrød, vaskepulver, lactacyd såpe, tekaker, smågodt, cheese doodles, knekkebrød, Capri-Sonne, Vichy niveaou i ulike varianter og sikkert mye mer !
momo Skrevet 2. juni 2006 #14 Skrevet 2. juni 2006 Kjøper kylling i forskjellige varianter, karbonadedeig, glutenfrie produkter, polarbrød, vaskepulver, risnudler, honning, coco pops og lambi dopapir.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2006 #15 Skrevet 2. juni 2006 Red bull, mer (med pasjonsfrukt), långfil, falukorv, kjøttboller, potetmos (felix sin er best), tekaker, pålegg, ost, oreos, potetgull, smågodt +++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå