Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #1 Del Skrevet 18. mars 2002 har blitt forlatt, dumpa. vet ikke hva jeg føler. vet bare at alt er så uutholdelig kjedelig for tiden. sover halve dagen og hele natten. orker ikke å begynne å pese etter ny type. på byen er det bare surr.samtidig vil jeg ikke være alene heller. har så stort behov for nærhet og en jeg kan gi alt til. hvorfor er alt så kjedelig. mistet piffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tettra Skrevet 18. mars 2002 #2 Del Skrevet 18. mars 2002 For all del, ikke sitt inne. Bestemm deg for at i morgen skal du gå ut, og gjøre noe som du liker...Begynn med et lite skritt. Da får du lyst til å ta ett nytt skritt neste dag.... Gi deg delmål og belønning. F, eks I morgen skal jeg gå en tur rundt byen (eller sykkle om det ikke er altformye snø da) Så om du gjør det, så kjøp deg en stilig bukse(Som du kommer til å bruke)- Dette gir deg nemmlig selvtilitt. Det værste du kan gjøre er å slutte å gå ut. Da mister du alle dine venner og bekjente. Ta og besøk dem, gjerne familie også. Fortell dem at du har blitt dumpa, og trenger noen å finne på ting med. F.eks: bowling, billiard, dra på kino, gå en tur,(på ski/slalom), fotografere, spille spill, Ja alt. påske snart oxo.... Jeg har også blitt dumpa. Det har vi alle. (nesten vel?) Jeg har funnet en heelt topp mann!!! Finnes en perfekt for deg oxo på sikt. Men leste inne på nettet et sted: Ikke let etter den rette, vær den rette! Det var til alle sammen her inne.... Alderen din foresten? Gi beskjed om hva som skjedde i morgen da vell?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terten Skrevet 19. mars 2002 #3 Del Skrevet 19. mars 2002 Ble ikke dumpet men han valgte å måtte bli dumpa. Var utro gang på gang men kjenner meg igjen i deg, eneste forskjellen er at jeg må være ekstra sterk for å ikke gå tilbake. Bor for sikkerhetsskyld sammen med han også noe som ikke gjør ting lettere. Men som tettra sier kom deg ut med venner, unn deg selv ting du har lyst til. Når du er bedt med på noe men alt i kroppen sier at du heller vil være hjemme og sove, deppe etc, tving deg til å gå. Det måtte jeg gjøre og det har jeg aldri angret på. Unngå å treffe bare andre par, der du føler deg som 5 hjul på vogna. Det med sjekking eller bli sjekket kommer etterhvert, først må du bli lykkelig med deg selv igjen. Lover at jeg virkelig har gjennomgått men dagene blir bedre og bedre og plutselig har jeg helt andre følelser for han mens jeg like plutselig ser at det er flere snille, kjekke gutter der ute. Det er snakk om tid men ikke la tiden bli 3 ganger så lang ved å isolere deg. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2002 #4 Del Skrevet 19. mars 2002 jeg er 24 år. vet at jeg hørtes sikkert yngre ut på ord og utrykk. jeg også går og tråkker i eksen, for vi har ikke solgt kåken enda. men orker ikke motivere meg til å gjøre så mye enda. jeg går på skolen, så blir det kanskje et kafebesøk og litt trasking i byen med en klassevennine, men når jeg kommer hjem orker jeg ikke mer. er liksom så lei av venninene mine. vi finner liksom aldri på noe , sitter bare og koper. vet at jeg er negativ om dagen, men det føles så tråkig. lurer på hvordan folk finner kjæreester. jeg har funnet mine på byen. hvor skal jeg ellers treffe dem liksom. er ikke med i noe organisert lenger. og disse lange vintermånedene med snø og regn. æsj bæsj. men tusen takk for rådene. skal prøve å følge dem. og lykke til alle dere der ute. enten dere er lykkelige eller ulykkelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå