Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har SÅ lyst på langt hår og en bekjent av meg kan fikse det til 3000,-. Irriterende at det skal koste så mye alt jeg har lyst på :sur: .

Håret som skal settes på (ikke hair extention) kommer på remser som klippes opp i ca 5 cm lange remser. Disse limes på eget hår - og vips; langt, fyldig, fint hår :smilejente: . Det skal tas av og renses hver annen måned, men da koster det selvfølgelig ikke like mye.

Jeg har så lyst på det, men det er jo så mye annet som man heller burde brukt penger på :sjenert: . Vi er ikke ferdig oppusset hjemme enda, holder på å bygge ut terrassen og trenger nytt kjøkkenbord, ny tv... you name it.

Det er sjelden jeg bruker penger på frisør eller annen egenpleie egentlig. Kjøper meg selfølgelig noe (en del...) klær, men ikke så mye mer enn andre tror jeg.

Hvor mye bruker dere på dere selv i løpet av en måned? Ville du ha tatt i mot tilbudet om hår til 3000,- hvis du ønsket deg det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Chantal
Skrevet

Nå har jeg langt hår, men hvis jeg ikke hadde, da hadde jeg definitivt gått for det.

Håret sier mye, og hvis du virkelig ønsker det syns jeg du skal slå til. :)

Skrevet

Jeg hadde aldri brukt penger på noe slikt, det går da ann å spare ut langt hår selv og?

Gjest Chantal
Skrevet

3000 er vel ikke så mye for nytt hår? Alt er vel relativt. :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Husk på at det ikke bare er positive sider med langt hår heller. Mange glememr nok de negative sidene ved å ha langt hår når de har hatt krot hår en stund. Jeg hadde langt hår hele oppveksten, og kommer aldri til å ha det igjen: tok lang tid å tørke og jeg hadde det aldri utslått men alltid satt opp.

Jeg ville aldri brukt så mye penger på håret mitt, dvs jeg ville heller gått til frisør og fått en stilig klipp og en pen farge. :)

Skrevet

Jeg holder på å miste håret (sakte men forholdsvis sikkert), hadde jeg vist at dette kunne sitte i ganske lenge, og ikke være "synlig på-mekket" kunne jeg nok kostet det på meg. Men ikke spesielt langt, da.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har hørt om langt billigere enn 3000. Hadde ikke betalt så mye hvis ikke jeg hadde ubegrenset med penger

Gjest camillo
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort!

Skrevet
Jeg har hørt om langt billigere enn 3000. Hadde ikke betalt så mye hvis ikke jeg hadde ubegrenset med penger

Hvor???

Jeg tok en tur opp på kontoret i stad og sjekket regningsbunken.... Jeg må nok vente på skattepengne :cry: . Men da SKAL jeg gjøre det!!

Noen spurte hvor langt går jeg har nå - det lengste går til skuldrene. Det er oppklippet (sånn som ALLE andre har ;) ).

Gjest gjest1
Skrevet
Hvor???

Jeg tok en tur opp på kontoret i stad og sjekket regningsbunken.... Jeg må nok vente på skattepengne  :cry: . Men da SKAL jeg gjøre det!!

Noen spurte hvor langt går jeg har nå - det lengste går til skuldrene. Det er oppklippet (sånn som ALLE andre har  ;) ).

Nei, altså, det er litt via-via venner og bekjente da... Men jeg fikk tilbud i dag om å få det satt på gratis, måtte bare betale håret selv (som hun skaffer til innkjøpspris).

Skrevet
Nei, altså, det er litt via-via venner og bekjente da... Men jeg fikk tilbud i dag om å få det satt på gratis, måtte bare betale håret selv (som hun skaffer til innkjøpspris).

Hvis hun har lyst på flere oppdrag så gi meg beskjed!! Hva koster håret egentlig - til innkjøpspris? Og var det sånn som jeg prøvde å forklare tidligere med hår på remser? Hair Extention er noe annet, da får man de "knutene" i bakhodet som jeg ikke vil ha.

Gjest gjest1
Skrevet
Hvis hun har lyst på flere oppdrag så gi meg beskjed!! Hva koster håret egentlig - til innkjøpspris? Og var det sånn som jeg prøvde å forklare tidligere med hår på remser? Hair Extention er noe annet, da får man de "knutene" i bakhodet som jeg ikke vil ha.

Jeg aner ikke hva det koster (jeg vil ikke ha sånn). Snakket om det via en venninne, så jeg er litt usikker på hva slags typer hun driver med

Skrevet (endret)

"knuter" i håret er langt å foretrekke over de tape-on-extensionene! Jeg har selv hatt det, og limet smittet over i hodebunnen, og det var ikke lett å fjerne, satt lenge etter at jeg tok ut håret... En venninne av meg mistet faktisk mye hår pga denne typen extension. Dessuten kan man ikke bruke balsam eller sette opp håret med slik tape i håret, da løsner de... Så i mine øyne er dette en svært dårlig løsning med mindre det bare er for en kveld på byen. Og 3000 for en slik behandling er overpris, tressene (remsene) er ikke så dyre, selv ikke de av ekte hår.

Prøv heller dette: www.maron.no

Endret av Lucy Outlaw
Gjest gjest1
Skrevet
"knuter" i håret er langt å foretrekke over de tape-on-extensionene! Jeg har selv hatt det, og limet smittet over i hodebunnen, og det var ikke lett å fjerne, satt lenge etter at jeg tok ut håret... En venninne av meg mistet faktisk mye hår pga denne typen extension. Dessuten kan man ikke bruke balsam eller sette opp håret med slik tape i håret, da løsner de... Så i mine øyne er dette en svært dårlig løsning med mindre det bare er for en kveld på byen. Og 3000 for en slik behandling er overpris, tressene er ikke så dyre, selv ikke de av ekte hår.

Jeg kan lite om dette, er de knutene i overhåret? http://www.side2.no/kjendis/article645664....2&slide=4#slide

Som på dette bildet?

Gjest gjest1
Skrevet
Gud forby. Ikke finn på å ta slike "extensions". Det ser så tacky ut. :hår:

Ja, var det jeg også tenkte... Altså, hvis det gikk an å ha knuter i underhåret kunne vel det til nød passere...

Gjest gjest1
Skrevet

Prøv heller dette: www.maron.no

At hun er den eneste er vel en litt drøy påstand. Min venninne fikk dette gjort i fjor, av en annen venninne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...