Holly Hobbie Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Har naa gaatt til anskaffelse av et par av disse: http://www.mbt-uk.com/ Har kjoept et par av den blaa modellen som heter Wave. Noen som har slike sko? Hva er deres erfaringer? Jeg synes hvertfall de er behagelige aa ha paa! Har en del muskelstramminger i ryggen som jeg haaper kan bli bedre. Samt vil ha en bedre holdning.
Fru.U Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Jeg har hatt mine i ca et halvt år. Jeg har vonde knær og lett for å få vondt/bli sliten i korsryggen når jeg går mye. Bruker de hovedsaklig på jobb, når jeg går i 8 timer, og de er helt fantastiske. Jeg kan bli sliten selv om jeg bruker de, men smertene uteblir. Jeg er veldig glad i mine MBT's og syns at de absolutt var verdt prisen (1800,-). Har lest i noen jenteblader at de er fine for å stramme opp rumpa. Jeg kan ikke si jeg har merket noen stor forskjell, men jeg går jo ikke med de hver dag.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #3 Skrevet 29. mai 2006 Hvor får en kjøpt/prøvd slike sko? Klarer ikke finne noen norsk butikk som selger de, men så har jeg ikke lett SÅ mye heller. Må jeg ta sjansen på at de passer, og kjøpe usett via nett?
Galatea Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 Hvor får en kjøpt/prøvd slike sko? Klarer ikke finne noen norsk butikk som selger de, men så har jeg ikke lett SÅ mye heller. Må jeg ta sjansen på at de passer, og kjøpe usett via nett? ← Heisann.. Her jeg bor, har iallefall Sport1-butikken dem.. Dessuten så vet jeg at enkelte kiropraktor-klinikker selger dem..
Tøyseklumpen Skrevet 29. mai 2006 #5 Skrevet 29. mai 2006 Hvor får en kjøpt/prøvd slike sko? ← Jeg har sett på dem sporty!
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #6 Skrevet 24. juni 2006 Sett dem på Anton Sport i Oslo(Skøyen) iallefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå