Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har litt lyst på en bolero, men lurer litt på om den er på vei ut? Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_roxy_*
Skrevet

det er vell ikke akkurat det som det går mest av nå mot sommeren, men..

jeg kjøpte en på oasis for lenge siden med glitterpaljetter på for å ha over singlett på byen. Det er vell ikke akkurat "in" lenger men...

Til 17.mai kjøpte jeg en ny helt enkel svart for å ha over bare skuldre til en kjole og jeg syns det var kjempefint!

Hvem bryr seg eeegentlig om in/ut-greier så lenge det ser bra ut?Det handler om å sette sammen til en bra helhet!

Skrevet

Er det så viktig da?

Jeg syns bolero er kjempe praktisk og fint når det er litt for kaldt til bare topp men for varmt for jakke...

Bryr meg midt i ryggen om det sluttet å være inn før jul eller ikke....

Gjest allium
Skrevet
Er det så viktig da?

Jeg syns bolero er kjempe praktisk og fint når det er litt for kaldt til bare topp men for varmt for jakke...

Nettopp. Og for å se det fra den motsatte siden: Jeg kler overhodet ikke bolero, og går ikke med det uansett hvor moderne det måtte være.

Skrevet

Jeg synes bolero er veldig fint, og med et skap fullt av singletter er det veldig praktisk og.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har kjøpt tre boleroer til sommeren, en 3/4 lengde, en rett over albue og en kortermet. Fint og hendig å ha til singlet som andre her sier. :Nikke:

Gjest Sexy Cath
Skrevet
Er det så viktig da?

for dem som bryr seg om mote er det viktig vet du. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Aner ikke om det er "in" tror ikke jeg har lest på noen "not" liste at det er heeelt ut. Selb har jeg alltid syntes det er helt grufullt, jeg ser kjemperar ut med det, så i likhet med en annen her går jeg ikke med det uansett

Skrevet
for dem som bryr seg om mote er det viktig vet du. :)

Bryr meg om moter jeg også - til en viss grad - men hvis jeg er veldig glad i en ting slutter jeg ikke å bruke det fordi det ikke er inn lengere.

Det er forskjell på å følge m på motene og å vøre helt slave.

EN ting er å ikke ta frem kreptanga fordi man synesdet er kuult - mens det var poppis på 80 tallet....en annen ting er å ikke bruke en jakke man liker som var super hot i fjor fordi den ikke er det lengere i år.,....ser du forskjellen?

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg synes bolero er veldig fint, og med et skap fullt av singletter er det veldig praktisk og.

jeg og :)

Gjest BagLady
Skrevet

Min mening om boleroer er vel ganske klar, men jeg gir regelrett blaffen i om det er in eller ut. Jeg eier ingen fra før, men nå vil jeg ha en. Sånn er det :)

Skrevet

Det kan ikke være så veldig ut... Var å shoppet litt i dag, og alle klesbutikker har masse varianter av bolero. Kjøpte selv en til 17.mai, da alle utstillingsdukkene i den butikken hadde en eller annen bolero på seg... Synes det er stili jeg.. og ikke minst praktisk.. :)

Gjest Sexy Cath
Skrevet
Min mening om boleroer er vel ganske klar, men jeg gir regelrett blaffen i om det er in eller ut. Jeg eier ingen fra før, men nå vil jeg ha en. Sånn er det :)

Velkommen. Hvor bor så du?

Gjest Gjesta
Skrevet

Bolero er forsatt "in, selv om det kanskje ikke er det hotteste for øyeblikket.

Det bugner av nye boleroer i butikkene om dagen :)

Skrevet

Bolero er kjempestilig syns jeg, og praktisk som det sies her ja... Ser og massevis av det i butikker, så kan ikke være helt ut nei.. ;)

Skrevet

Har bolero og den har jeg tenkt til å bruke til kjoler og sånn.

Veldig fint å bruke om sommeren når det blir litt kjørligere på kvelden,istedet for store jakker eller gensere

Gjest Bodillen
Skrevet

Nei, den er nok ikke det, for jeg fikk en av svigers til bursdagen min....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...