Gå til innhold

Hva gjør jeg? Betatt av en annen..

Anbefalte innlegg

Gjest Hovedinnlegger
Skrevet

Jeg har et problem, eller er i og for seg ikke noe problem sånt sett. Kun for meg.

Jeg er så utrolig betatt av min sønns psykolog. Min sønn på 7 går til barnepsykolog, uten at jeg skal gå mer inn på det.

Men, denne psykologen er minst 20 år eldre enn meg, jeg vet at han er gift og har barn. Jeg er jo også gift da.

Jeg elsker mannen min, men det er så utrolig spennende med denne andre mannen.

Jeg har aldri gjort noe galt, kun i fantasien. Ikke noe mer enn at det er spennende å se på han. Han er ikke spesielt pen, det er bare et eller annet med han.

Hjertet mitt banker hver gang jeg treffer på han, i butikken og andre steder.

Jeg har ikke tenkt å gå lenger med dette, jeg vil ikke ødelegge familien min.

Men- hva gjør jeg? Jeg kan ikke akkurat slutte å se han heller pga min sønn. Min sønn gjør framskritt, og vil nødig bytte psykolog.

Jeg vil ikke akkurat være betatt av han her. Tenker ikke på han 24 i døgnet, men av og til....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

han minner deg sikkert om din far!

Gjest Embla s
Skrevet

Det er vel en ganske normal problemstilling - at man får følelser for terapauten? I ditt tilfelle er det sønnen din sin terapaut men det går kanskje ut på noe av det samme?

Gjest Gjest
Skrevet

Også psykologer har behov for å teste draget i blant. Faget deres gjør at de vet eksakt hvilke knapper de skal trykke på, men de nøyer seg med en bekreftelse. Den har han sannsynligvis fått uten at du vet det, og nå når bekreftelsen har kommet, så opptrer han sikkert helt profesjonelt.

Gjest Dallandra
Skrevet

Tja... nyt den berusende følelsen av å være betatt, og gjør ditt beste for å ta den ut på mannen din, eller noe sånt? De aller fleste av oss kan vel i perioder kikke litt ekstra på noen uten at det er noen grunn til å bryte ut av ekteskap eller være utro eller hva som helst. Forsøk å bruk det som krydder i hverdagen, men hold tankene dine for deg selv, hehe. Det går jo over, gjør det ikke? Prøv evt å se litt mindre til ham, kanskje mannen din kan bringe gutten?

Gjest Godjenta79
Skrevet

...men tankene mine får du aldri er det noe som heter, og det er bra - det vil komme perioder i livet hvor man kan bli betatt av andre, av ulike årsaker.... Men, det går over hvis du ikke gjør noe mer med det!

Gjest Hilde K S
Skrevet

Nyt forelskelsen så lenge den varer. Det tar ikke så lang tid før den går over når den ikke får næring.

Dessuten er det deilig å være forelsket, man blir i så innmari godt humør av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...