Trampe Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Såklart har mannen satt koppen sin på den hvite duken min, og nå har jeg en fin blåbærtering på den. Er det noen som har et tips sånn i hui og hast til hvordan jeg kan få vekk flekken?
Rannva Skrevet 25. mai 2006 #2 Skrevet 25. mai 2006 (endret) Sånn grønn toalettsåpe, domestos (ja, vet det er feil skrevet) uten klor. Den tar alt, blåbær, rødvin, you name it. Hell litt rett på flekken, så forsvinner den på noen minutter. Magisk. Etterpå vasker du duken som vanlig, og får bort såpen. Genialt. Edit: på hvitt kan du bruke den blå såpen med klor også, men den tar fargen dersom det ikke er helt helt hvitt. Endret 25. mai 2006 av Rannva
Amanlis Skrevet 25. mai 2006 #3 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har god erfaring med å spraye på JiF universal eller liknende produkter. La det virke litt og inn i maskinen. Vask duken på så høy temperatur som mulig, da er det større sjanse for å få vekk flekken.
Cherie Skrevet 25. mai 2006 #4 Skrevet 25. mai 2006 Zalo rett på flekken med en gang skal gjør susen har min mor lært meg.
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #5 Skrevet 26. mai 2006 Ellerman kan ta litt Sun oppvaskpulver og blande med vann til en tykk grøt, legge det på flekken til dagen etter og vaske det i maskinen som vanlig. Jeg har prøvd det på gamle flekker med stort hell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå