Juli-79 Skrevet 8. desember 2002 #1 Skrevet 8. desember 2002 ..... ja, for i dag på dag 63 kom endelig mensen (har aldri vært så glad før for at den har kommet). Vel håper dette kan roe andre som er i samme situasjon (nett sluttet på pillen og er på prøvestadiget hver mnd. ). Vel, no blir det å telle dager og håpe på eggløsning de neste månedene. Lykke til med prøving til alle andre også
pumpkin Skrevet 8. desember 2002 #2 Skrevet 8. desember 2002 Lykke til! Problemet er veldig kjent... sluttet med pillen i januar, og har hatt mensen to ganger det siste året... :cry: Siste gang var i september. Har vært hos lege, hun fant ingenting spesielt, men henviste meg til spesialist for å ta ultralyd. Kanskje de finner ut noe der. Jeg har veldig ofte vondt i sidene, og trodde jo først at dette var eggløsning, men tydeligvis ikke. Så nå gleder og gruer jeg meg til timen hos spesialisten. Håper ikke at noe er alvorlig galt.. Pumpkin
Lucky! Skrevet 9. desember 2002 #3 Skrevet 9. desember 2002 Gratulerer med mens!! :D Velkjent det å vente på den! Får håpe det klaffer for dere.. jeg venter mens i disse dager - ønsker to blå istede for mens! Lykke til med prøving! Koz..
Kipa Skrevet 9. desember 2002 #4 Skrevet 9. desember 2002 - det var fint å høre, da er det bare å telle og kjenne og kose masse... :blunke: selv gikk jeg 66 dager forrige gang, i morgen er det 29. dag denne gangen. sluttet i august og har mindre margin enn andre da min kjære er ukependler dette året..noe som egentlig ikke kunne passet dårligere mht til baby- planene...men snart er det jul og ferie og vi håper det klaffer da!- og det håper jeg selvfølgelig at det gjør for deg også. Uff, ser at jeg ble veldig selvsentrert nå....
Bonzo Skrevet 10. desember 2002 #5 Skrevet 10. desember 2002 Gratulerer og lykke til! Dere sier at det er helt normalt at mensen er forsinket når man slutter på p-piller. Min mens er presis på dagen og nesten på timene som da jeg gikk på p-piller. Sluttet i september og har nettopp hatt min 4 mens. Har gått på pilla i 13 år. Har prøvd i 3 mnd. å bli gravid, men ingenting har sjedd. Stresser ikke, hveit dette kan ta tid. Men lurer jo engentlig på om kroppen min fortsatt har så mye p-pille hormoner i seg siden mensen fortsatt er punktelig, og at jeg derfor ikke vil bli gravid før dette er ute. Har noen av dere vært i samme situasjon?
Gjest Qlio Skrevet 10. desember 2002 #6 Skrevet 10. desember 2002 Rallybrud: Vi fikk klaff etter 7 måneder, mensen kom aldri i noen fast syklus før jeg ble gravid. Mine sykluser varierte fra 24 til 28 dager (jeg var en av de heldige som ikke hadde lange sykluser). Jeg ønsker dere alle sammen lykke til, mange babyer blir laget i ferietiden for da kan man slappe av sammen. La juleferien bli en fruktbar tid! {{{{{ BLÅTT STØV }}}} til dere alle
mira1 Skrevet 10. desember 2002 #7 Skrevet 10. desember 2002 Jeg har ikke måttet vente på at menstruasjonen skulle kommet igang etter p-pille slutt, så dette er et ukjent problem for meg. Er dette litt individuelt kanskje? Hører flere sier at de venter lenge før menstruasjonen kommer i normalt gjenge. Vel. Lykke til nå som den har begynt. Vi prøver og prøver.......
Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2002 #8 Skrevet 10. desember 2002 Henger meg på, Juli-79 - vi har snakket om dette før Jeg fikk mensen søndag, dag 48 cirka i syklusen. For meg kom mensen punktlig og fint første gang etter p-pille slutt, mens nå var det altså en laaang syklus. Tror dette varierer, men ut fra hva jeg har skjønt er det i alle fall ikke uvanlig at systemet lugger litt de første månedene etter p-pilleslutt. Som du sa, da er det bare å stå på - siden vi ikke helt vet hva som skjer i disse merkelige syklusene er det best å gardere seg ved å ha mye sex hele tiden....hi-hi :D
Juli-79 Skrevet 10. desember 2002 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2002 Ser ut til at dette med p-pilleslutt og sykluser varierer fra person til person, jeg trodde faktisk at jeg hadde "normal" syklus igjen da jeg hadde to sykluser på 35 og 33 dager, men så gikk det altså 63 før 3 mens kom. (sluttet på pillen i august). Lykke til videre til dere alle og takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå