Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hvilket resultat oppnår man med de ulike produktene? skal alle brukes over hele ansiktet? gir de like naturlig resultat? hva er mest uunnværlig? takk!!

Gjest gjest1
Skrevet

Foundation smelter inn i huden og finnes i alt fra veldig lett dekkevne til nesten heldekkende. Finnes som oftest i flytende utgave, med unntak av mineralfoundations (pudder som påføres huden med en børste, men smelter inn i huden) og kompaktfoundations (i fast form, dekker mere enn flytende og har en kremete konsistens).

Løspudder er, vel, løspudder. Fikserer make-up og gjør huden matt eller gir glød, alt ut i fra hvilke ingredienser som er i.

Kompaktpudder er løspudder som er presset sammen. Mere brukervennlig enn løspudder.

Jeg liker ikke å bruke pudder, synes sjelden resultatet blir naturlig. Nå har jeg tørr hud og de som har en fetere hud vil nok like pudder bedre enn meg.

Skrevet

jeg liker best bare solpudder jeg! :) d blir liksom noe annet enn vanlig pudder... syns jeg..

Gjest gjest1
Skrevet
jeg liker best bare solpudder jeg! :) d blir liksom noe annet enn vanlig pudder... syns jeg..

Ja, men bruksområdet for solpudder er noe annet enn vanlig pudder. Solpudder gir farge og glød, mens pudder fikserer.

Men er enig i at solpudder er en genial ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...